آیفون 14 مکس چند هفته از برنامه عقب افتاده است


به گزارش مکرومرز و به نقل از وی جف بوتحلیلگر Haitong International Securities، سه هفته از تاریخ برنامه ریزی شده تولید آیفون 14 مکس اپل عقب است. نیکی آسیا دیروز در گزارشی اعلام کرد که تولید حداقل یک مدل خانواده آیفون 14 به دلیل تأثیرات تعطیلات اخیر در چین به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، سه هفته عقب افتاده است.

در آن زمان، منابع Nikkei Asia نام دقیق این گوشی را مشخص نکردند. اکنون جف بو، کارآگاه معروف دنیای فناوری، می گوید که این دستگاه آیفون 14 مکس است. اپل در نظر دارد امسال آیفون مینی را با آیفون مکس برای کسانی که به دنبال آیفون 6.7 اینچی هستند جایگزین کند. اما قدرت خرید مدل پرو مکس را ندارند، گزینه خوبی در دسترس دارند.

جف پو آشکارا اعلام کرد که یکی از دلایل اصلی این وضعیت، توقف تولید در کارخانه پاگاترون به دلیل تعطیلی در شانگهای است. تولید انبوه آیفون 14 مکس تا پایان آگوست 2022 (اوایل سپتامبر 1401) آغاز نخواهد شد. این بدان معناست که تولید انبوه آیفون 14 مکس چند هفته مانده به رونمایی رسمی از این دستگاه در رویداد پیش رو اپل آغاز خواهد شد.

در حال حاضر، افشاگر می گوید که هر چهار مدل از گوشی های سری آیفون 14 در حال انجام تست تایید مهندسی هستند (EVT) هستند. آیفون های اپل معمولاً تا پایان ژوئن (حدود اواسط ژوئن) هر سال از مرحله EVT خارج می شوند. منابع Nikkei آسیا می گویند روند تولید آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تغییری نکرده است و این دستگاه ها در هفته های منتهی به آیفون 14 مکس در اوایل آگوست 2022 (اواسط مرداد 1401) وارد تولید انبوه خواهند شد. سفت کن

هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. آیفون 14 مکس ممکن است همزمان با سایر مدل ها در دسترس باشد. اما اپل در ابتدا با کمبود موجودی دست و پنجه نرم کرد. ظاهرا اپل از تامین کنندگان خود خواسته است که روند تولید را تسریع کنند تا از اثرات این وضعیت کاسته شود. در اوایل این ماه، گزارش شد که اپل از فاکسکان خواسته است تا به دلیل نگرانی در مورد تعطیلات اخیر در چین، استخدام کارگران جدید را آغاز کند تا روند مونتاژ مدل های مختلف آیفون 14 زودتر از حد معمول آغاز شود.

مقالات مرتبط:

گزارش جدید با واکنش مینجی کوتحلیلگر الکترونیکی آشنا، برخورد. مینگچی کو می گوید که با وجود تعطیلات چینی، اپل برنامه های اولیه خود را برای عرضه آیفون 14 تغییر نداده است. این تحلیلگر همچنین تایید کرد که آیفون 14 مکس از برنامه عقب مانده است. شرایط تحت کنترل است و تامین کنندگان می توانند با افزایش ساعات کاری خود را با شرایط جدید وفق دهند. مینگچوکو معتقد است که مشکلات خانواده آیفون 14 بیشتر از نمایش مطالبه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید