کالهر: زمینی با 80 میلیون تماشاگر که یک فدراسیون نمی تواند آن را مدیریت کند


کالهر: زمینی با 80 میلیون تماشاگر که یک فدراسیون نمی تواند آن را مدیریت کند

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش های همگانی نمی تواند پاسخگوی 80 میلیون نفر باشد.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص هدف از تشکیل فدراسیون بدنسازی وی بیان کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که با آن مواجه هستیم و موضوعی که در هشت ماه گذشته در حوزه ورزش همگانی مورد بررسی قرار گرفته، برنامه ملی مبارزه با کم تحرکی و حجم بسیار کم تردد بین مردم است. عموم. وضعیت تحرک بیش از 70 درصد افراد باعث بی حالی می شود که این عدم تحرک علاوه بر آسیب به سلامت افراد جامعه بر نشاط اجتماعی نیز تأثیر می گذارد.

معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم حل وضعیت بحرانی بی تحرکی با انگیزه و شوک مثبت به منظور ایجاد حرکتی جدی، گفت: با بررسی ها و بحث های کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که نتیجه اینکه اولین قدم ایجاد تحول است و انگیزه، تحول ساختاری است.

کلهر با اشاره به حضور 64 الگو و رشته ورزشی در فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان یکی از مهم ترین فدراسیون ها به دلیل فشردگی بیش از حد الگوها و رشته های ورزشی نتوانست از چابکی و چابکی لازم برخوردار شود. . . بر همین اساس برخی کارشناسان برای افزایش سرعت حرکت و احیای ورزش های همگانی بر اساس ارزیابی های کارشناسان و نه کارشناسان به چند فدراسیون تاکید کردند زیرا فدراسیون های تفریق ادغام شده اند.

کهلار با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی فدراسیون تناسب اندام زنان خانه دار هستند که به شدت در معرض فقر جسمانی هستند، افزود: بر همین اساس جلسات کارشناسی متعددی با حضور روسای ورزش های همگانی و آمادگی جسمانی پایه برگزار شد و این جلسات با ارائه پیشنهادی به پایان رسید. جدایی و تناسب اندام

و معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به منظور پیگیری مراحل قانونی این پیشنهاد به مجمع نمایندگان ارائه شد و پس از اخذ رای مثبت از مجمع نمایندگان طبق آیین نامه به استثنای 11 بند الف ماده 4 قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که شورا و مسیر آن را جهت تاسی و لغو اتحادیه ها در نظر گرفت.

معاون توسعه ورزش و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: علاوه بر آمادگی جسمانی، دو فدراسیون دیگر نیز مطرح شد و پس از بررسی ها، فدراسیون بدنسازی و هر هفت عضو مورد تایید قرار گرفتند. شورا به تشکیل فدراسیون ها رای مثبت داد و به وزیر ورزش و جوانان رفت و امروز با طی مراحل قانونی به عنوان آخرین فدراسیون در سازوکار همه فدراسیون های آماتور معرفی شد.

کلهور تاکید کرد: اجرای این رویداد بار سنگینی را که بر دوش فدراسیون ورزش های همگانی بود برداشته و باعث فعال شدن و فعالیت بیشتر فدراسیون می شود و در حال حاضر دو فدراسیون در ورزش های همگانی داریم که می توانند بر حسب انواع با هم همکاری کنند. از رشته هایی که برای کار جمع آوری می شوند

وی بیان کرد: فدراسیونی برای رشته هایی با تعداد سه میلیون نفر و قطعا برای رشته ای با مخاطب بالای 80 میلیون نفر مشخص شده و تا امروز تنها یک سال توسط فدراسیون ورزشی اداره می شود و نمی توان آن را اداره کرد. پاسخ به همه این طرفداران مخاطبان ورزش های آمادگی جسمانی بسیار گسترده است و در سفرهای منطقه ای ما بسیاری از مدیران کل و روسای تیم های ورزشی عمومی در استان ها موافق جدایی رشته بدنسازی بودند. تنوع بیش از حد رشته ها در اتحادیه عمومی باعث شد که بخش عمده ای از فعالیت ها بدون نظارت باشد. گزارش های مختلفی مبنی بر تخلف از چرخه ها و قیمت گذاری ها دریافت کرده ایم که مطمئناً بخش زیادی از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مناطق دو فدراسیون کاملاً تفکیک شده و کمیته هایی که به فدراسیون آمادگی جسمانی منتقل می شوند مشخص شده است. تمام تلاش ما این بود که هیچ ابهامی باقی نماند. همه کارشناسان حقوقی و منافع مردم و صنف در نظر گرفته شده و کمک می کنند تا بعد از دوران پسابرجام که بارها باید تلاش کنیم، خیلی زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

لطفا ما را فالو و لایک کنید:



دیدگاهتان را بنویسید