تا چند روز دیگر منتظر رونمایی از محصول گیمینگ با برند سونی اکسپریا باشید


سونی به تازگی از گوشی هوشمند اندروید اکسپریا 5 مارک 4 رونمایی کرده است.ظاهرا این شرکت به زودی از محصول جدید دیگری رونمایی خواهد کرد که تمرکز آن بر روی گیمرهای حرفه ای خواهد بود. اکانت رسمی توییتر سونی اکسپریا تایید کرده است که محصول جدیدی را در 12 سپتامبر 2022 (21 سپتامبر 1401) معرفی خواهد کرد. به همین مناسبت این شرکت تیزر ویدئویی را نیز منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

سونی هیچ کلمه ای برای توصیف محصولی که قرار است ارائه شود ارائه نکرده است. اما تیزر این شرکت به وضوح نشان می دهد که این دستگاه برای گیمرها و استریمرهای حرفه ای ساخته شده است. در این مرحله، نمی توان با اطمینان گفت که منظور سونی چیست. اما با توجه به اینکه محصول جدید این شرکت با برند اکسپریا رونمایی خواهد شد، به احتمال زیاد شاهد رونمایی از دستگاهی مرتبط با دنیای گوشی های هوشمند باشیم.

به گفته AndroidAuthority، تبلیغ سونی می تواند به هر محصولی اشاره کند. از کنسول قابل حمل جدید گرفته تا گوشی هوشمند بازی. در اوایل سال جاری، غول فناوری ژاپنی با همکاری BackBone کنسول بازی را با نام BackBone One PlayStation Edition برای دستگاه های iOS منتشر کرد. بنابراین، شاید این بار نسخه اندروید این محصول را عرضه کند.

مقالات مرتبط:

با این حال، اگر سونی یک گوشی هوشمند گیمینگ ارائه کند، برای طرفدارانش جذابیت بیشتری خواهد داشت. زیرا از سال 2011 که سونی اریکسون اکسپریا پلی را معرفی کرد، هیچ گوشی گیمینگ دیگری از این شرکت ارائه نشده است. این گوشی دارای یک پنل کشویی چهار دکمه، یک D-pad، یک جفت دکمه پاور و دو ترک پد به جای میله های آنالوگ است. بنابراین امیدواریم سونی در سال 2022 جانشین جدیدی برای Xperia Play با طراحی مشابه و مشخصات سخت افزاری برتر معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید