ممکن است با ایلان ماسک در مورد اشتراک توییتر آبی اش صحبت کنم


ایلان ماسک پس از خرید توییتر، به عنوان یکی از اولین برنامه های خود برای این شبکه اجتماعی، اعلام کرد که سرویس Blue برای کاربران 20 دلار هزینه دارد و بعداً این رقم را به 8 دلار در ماه کاهش داد. این موضوع با واکنش های بسیاری از سوی کاربران و حتی مواجه شده است رجب طیب اردوغانرئیس جمهور ترکیه اعلام کرده است که ممکن است با ماسک برای چشم پوشی از هزینه ماهانه 8 دلاری کاربران برای دریافت نشان “اصیل” مذاکره کند.

هفته گذشته، ماسک سرانجام توییتر را در یک معامله 44 میلیارد دلاری خریداری کرد و گفت که این شرکت ماهانه 8 دلار برای خدمات Blue که شامل برچسب تأیید آبی بسیار محبوب است، دریافت می کند. به گزارش رویترز، اردوغان در مصاحبه با شبکه ATV ترکیه گفت که ممکن است این موضوع را با ماسک در میان بگذارد.

نظر اردوغان در مورد هزینه سرویس آبی توییتر

اردوغان در پاسخ به سوالی درباره تغییر جدید سرویس آبی گفت: ممکن است برای ما متفاوت باشد. سپس به شوخی اضافه کرد: «می توانستیم با او دیپلماسی داشته باشیم».

این نماد آبی در کنار نام کاربری توییتر شما به این معنی است که حساب کاربری آن شخص یا شرکت توسط شبکه اجتماعی تایید شده است. با این حال، بیش از 80 درصد از کاربران توییتر با شرکت در نظرسنجی آنها گفتند حاضر به پرداخت این نشان نیستند. حدود 10 درصد گفتند که فقط مایل به پرداخت 5 دلار در ماه هستند.

ماسک همچنین گفت که مشترکینی که تیک آبی را دریافت می‌کنند در اولویت پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو قرار خواهند گرفت و همچنین می‌توانند ویدیوها و فایل‌های صوتی طولانی‌تری ارسال کنند. همچنین نیمی از تبلیغات شبکه های اجتماعی به آنها نشان داده می شود.

از دیگر برنامه های ایلان ماسک برای توییتر، می توان به ارائه دکمه ویرایش رایگان توییت به همه کاربران و همچنین امکان ارسال ویدیوهای پولی اشاره کرد.



دیدگاهتان را بنویسید