بسیج الگویی موفق در مقابله با بحران های داخلی و خارجی است



به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ جهانبخش عطایی روز چهارشنبه در آستانه هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بسیج بهترین الگو در مدیریت جامعه بود به طوری که سایر کشورها امروز جهان «بسیج» را الگویی برای غلبه بر مشکلات خود قرار داده است.

وی گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مقتدر، توانا و مقتدر واقعاً بی بدیل است زیرا این نهاد مقدس از بدو تأسیس تاکنون در همه عرصه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) گفت: بسیج با حضور خود در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی، عمرانی و فرهنگی و محرومیت زدایی و بحران زدگی به موفقیت های بزرگی دست یافته است و مایه مباهات مردم است. ملت.”

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج کلید طلایی کشور است، افزود: بسیج به عنوان یک نیروی کاملا فناورانه همواره در کنار مردم است و خود را جدا از مردم نمی داند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه بسیج نقش تسهیل گر را ایفا می کند و هیچ جا دنبال دفتر نیست و سازمان ها باید خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیج از خانه تا وزارتخانه حضور دارد، گفت: بسیج در زمان شیوع وحشتناک ویروس کرونا در جامعه در کنار جبهه سلامت بود و مدعیان سلامت برای سلامتی مردم تلاش کردند.

سرهنگ عطایی با تشریح اینکه «بسیج» توانسته از همه بحران های پیش آمده در کشور عبور کند، گفت: خانواده خوب و با روحیه انقلابی می تواند هر مشکل و بحرانی را حل کند و بر آن فائق آید.

وی با اشاره به اینکه خدمات خالصانه و صادقانه بسیج بر هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: بسیج کارنامه موفقیت آمیزی دارد و نظام اسلامی پایدار و منسجم با روحیه بسیجی است و مشکلات فقط با روحیه بسیجی برطرف می شود. اندیشه و روحیه بسیجی.

عطایی آگاهی بخشی و تبیین جهاد را از مهمترین وظایف بسیج دانست و ادامه داد: در جنگ نرم و رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی، بسیج باید نقش خود را به خوبی ایفا کند تا آرزوی بدرفتاری نداشته باشد. بر ایرانیان ملت به اهداف شنیع و شیطانی خود نمی رسد.

هفته بسیج شامل 800 برنامه در اردبیل برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری بیش از 800 برنامه در قالب 80 عنوان همزمان با هفته بسیج در مناطق جداگانه این استان خبر داد.

عطایی گفت: نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس منتخب، برگزاری همایش شبانان و چوپانان، تامین آب 72 روستای محروم مناطق مختلف استان، افتتاح 25 واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، برگزاری رزمایش جهادی فاطمی 2، برگزاری همایش فعالان اقتصادی، برگزاری اردوی جهادی قرآنی، اعزام گروه های تخصصی دامپزشکی و جهاد کشاورزی به روستاها، نشست عفاف و حجاب و تجلیل از فعالان حجاب، افتتاح و راه اندازی مرکز مشاوره خانواده . از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته.

وی افزود: افتتاح صندوق قرآن الحسنه، ستاد نذیرخون، آموزش سواد رسانه ای دانش آموزان، تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی، برگزاری همایش آگاهی بخشی بانوان و سومین گفتمان نمونه، برگزاری جشنواره جهادی برای علم و فناوری، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و برگزاری نشست زندگی پاک و سبک زندگی از آن جمله است.» برنامه های هفته بسیج در استان.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس اردبیل در سپاه پاسداران، آزادی زندانیان و جرایم غیرمالی، راه اندازی دفاتر خدمات جهادی در مناطق مختلف استان، راه اندازی کمپین در فضای مجازی با عنوان «همرزمان شهیدم و من»، رصد و رسیدگی به مشکلات رکود و رکود. بازار به تجلیل از سرداران و رزمندگان در پایگاه های مقاومت، افتتاح مراکز کارآفرینی، برگزاری دوره آموزشی کمک به اصلاح الگوی مصرف و ایثار از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته اشاره کرد.

به گزارش عطای، خیل عظیم دانشجویان بسیجی، اجرای سرود کاروان خیابان عشق، کرسی آزاداندیشی، برگزاری کارگاه قصه گویی، تجلیل از معلمان جهادگر بسیجی و تراز انقلاب اسلامی، تجلیل از ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی، برگزاری مسابقات قرآن، کتابخوانی، شب یادبود و شعر بسیجی از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان اردبیل خواهد بود.

وی همچنین پروژه های اقتصاد موجود و محرومیت زدایی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، غبارروبی و غبارروبی گلزار شهدا، همایش پیاده روی با خانواده و دیدار با جوانان شهرستان میقات صالحین را افتتاح و به بهره برداری رساند. انجمن در. اجلاس های نماز جمعه، دیدار و تسلیت مادران بهشتی، مجمع مرجعیت با حضور 20 هزار بسیجی در نقاط مختلف استان، امضای طومار سوگند با بسیج، اعزام گروه های پزشکی و کادر پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، نمایشگاه عکس، برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، اجرای گشت محله رضوی با هدف تامین امنیت منطقه و محله، برگزاری جلسات پیشگیری آسیب های اجتماعی، برپایی یادمان های آبروی محله – افتخار کوجی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی هنری و توانمندی های بسیج، ادامه طرح جمع آوری کمک های مذهبی و توزیع آن از دیگر برنامه ها و ذکر هفته بسیج در استانداری اردبیل است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه هفته بزرگداشت بسیج با شعار «بسیج خادم ملت ایران» امسال از روز یکشنبه 8 آبان ماه آغاز می شود، گفت: در روز جمعه، دسامبر پایان می یابد. 5. قدردانی از هر زحمتکش صادق و متواضع.

دیدگاهتان را بنویسید