طرز تهیه کیک پوتی روز مادر


اگر به دنبال یک کیک آسان هستید، این دستور را دنبال کنید. می توانید از خمیر کیک آماده استفاده کنید یا کیک تخم مرغی را خودتان در خانه درست کنید.

مواد لازم برای کیک فانتزی روز مادر

  • یک تکه شکلات به شکل سکه 1 لیوان
  • خامه دسر به میزان لازم
  • 1 عدد براونی شکلاتی
  • گل و کلوچه برای تزیین در صورت نیاز

مرحله اول: بن ماری شکلاتی

ابتدا باید شکلات مورد نظر مریم را تهیه کنید. اگر شکلات یا کیک معمولی ندارید، می توانید یک کیک کوچک از سوپرمارکت بخرید یا می توانید از مافین های تخم مرغی ساده سایت کمک بگیرید. شکلات را خرد کرده، کتری را روی اجاق بگذارید و خوب هم بزنید تا آب شود.

مرحله 2: به شیشه اضافه کنید

حالا باید لیوان های یکبار مصرف را تهیه کنید. برای این کار لبه لیوان را ببرید و سپس مانند عکس زیر برش هایی به اندازه نیم سانتی متر روی لیوان بزنید تا در هنگام برداشتن شکلات به راحتی لیوان را پاره کنید. سپس شکلات ذوب شده را داخل فنجان می ریزیم و فنجان را خوب هم می زنیم تا تمام قسمت های فنجان را بپوشاند، سپس در یخچال می گذاریم تا خودش را بگیرد، سپس از یخچال خارج می کنیم و دوباره شکلات را داخل آن می ریزیم. تا شکلات قوی تر شود تا ضخیم شود.

مرحله سوم: کیک گلدانی روز مادر را آماده کنید

بعد از 10 تا 20 دقیقه که شکلات سفت شد، باید به آرامی لیوان را از قسمتی که برش داده اید پاره کنید و شکلات ریخته شده را بردارید. حالا کیک مورد نظر را خرد کرده یا به اندازه یک فنجان برش بزنید و یک لایه داخل لیوان قرار دهید سپس روی آن خامه فرم گرفته و سپس یک لایه کیک و در آخر خامه بمالید و روی مواد را با پودر بیسکویت بپوشانید و یک گل تزئینی قرار دهید. بر روی آن.

دیدگاهتان را بنویسید