تست بینایی؛ نماد پنهان در تصویر را در 3 ثانیه پیدا کنید


به گزارش اقتصاد آنلاین، خطای دید و تست بینایی آنها ذهن ما را به چالش می کشند. توهم نوری یک توهم نوری جالب و جالب است که جنبه های مختلف شخصیت شما را نشان می دهد. تست بینایی میزان تمرکز، دقت، مهارت های مشاهده ای و توجه به جزئیات را نشان می دهد. تست بینایی و یافتن خطاهای بصری در پازل های تصویری و گرافیکی همیشه سرگرم کننده است.

این پازل برای کسانی است که عاشق بازی هستند و تست بینایی خوش بگذره. شما باید از ذهن خلاق خود برای ارائه راه حل استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.

توهم نوری احساس دیدن تصاویر فریبنده یا گمراه کننده است. در این حالت، اطلاعاتی که توسط چشم ها جمع آوری شده و توسط مغز پردازش می شود، منجر به درک تصویری می شود که با واقعیت آن تصویر مطابقت ندارد.

کوررنگی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، کوررنگی مشکلی در دیدن رنگ ها است. کوررنگی یک بیماری ژنتیکی مغلوب مرتبط با X است که در مردان شایع تر است و اغلب از مادر به پسر منتقل می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برخلاف تصور مردمی که دارند کور رنگی آنها به ندرت خاکستری می بینند! همانطور که از نام آن پیداست، کوررنگی مشکلی در دیدن رنگ ها است. تصور کنید در انتخاب میوه های رسیده، انتخاب رنگ لباس یا رنگ چراغ راهنمایی مشکل دارید. اینها تنها بخشی از مشکلات افراد مبتلا به کوررنگی است.

کور رنگی این بیماری یک اختلال ژنتیکی است که در آن فرد قادر به تشخیص یک یا چند رنگ نیست. سلول های مخروطی چشم های کور رنگ فاقد رنگدانه هایی هستند که باعث می شود رنگ را ببینند. به همین دلیل این افراد برخی رنگ ها را طیفی از خاکستری و مشکی می بینند.

بسیاری از اینها دارند کور رنگی آنها از مشکل خود آگاه نیستند. چون یاد گرفتند رنگ ها را بر اساس درخشندگی و درخشندگی آنها نامگذاری کنند.

تست کوررنگی

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید؛ چه نمادی بین دایره ها پنهان است؟ اگر مشکل کوررنگی ندارید باید در نگاه اول آن را ببینید.

تست بینایی رنگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر می خواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید، این صفحه را بررسی کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بار به آزمون پاسخ نخواهید داد، زیرا از شما مخاطبان عزیز می خواهیم که خودتان پاسخ آن را بیابید و برای ما بنویسید. به ما بگویید چگونه در چند ثانیه به پاسخ رسیدید

دیدگاهتان را بنویسید