خرید از بزرگترین فروشگاه محصول دنیا آمازون در کشور ایران

ارائه وب وب سایت آمازون

این ایام به دشواری می توانید کسی را پیدا نمایید که اسم وب سایت فروشگاه آمازون را نشنیده باشد. همین فروشگاه اینترنتی که تقریباً بیست سال پیش کار خویش را با عرضه آنلاین مکتوب شروع کرد، آنقدر در ادامه فعالیت خویش چیره بوده که وارد تمدن عمومی دنیای دیجیتال شده و با وب سایت eBay به جهت رویش آنلاین کارهای متعددی انجام دیتا است. خرید کردن و فروش. اما آمازون با بیست سال پیش تفاوت های متعددی دارااست و در ادامه همین مدت به التماس هزاران عضو خویش به غیر از کتاب، محصولات دیگری را هم به لیست محصولات موجود خویش بیشتر کرده است. امروزه آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در ادامه ایالات متحده هست و شما می توانید تمامی چیز را از تخم مرغ تا زندگی انسان پیدا کنید. اما تام محصولات فروخته شده در ادامه همین وب وب سایت به وسیله خویش آمازون ایجاد یا این که توزیع نمی شود و نزدیک به نیمی از محصولات فروخته شده وابسته به فروشگاه های فرد ثالثی هست که محصولات یا این که سرویس ها خویش را از شیوه همین وب سایت به فروش می رسانند. در ادامه هم اکنون حاضر همین وب سایت بیش از 30 میلیون مشترک همیشگی دارااست و سالانه میلیون ها کالای پیشنهاد دیتا شده را به مشتریان خویش در ادامه سراسر دنیا تحویل می دهد. کریسمس گذشته، همین وب سایت 420 پیشنهاد در ادامه ثانیه فروخت. به جهت خرید کردن از همین وب سایت عموما به کارت اعتباری خارجی به جهت خرید کردن و نشانی بیرون از جمهوری اسلامی ایران به جهت ارسال سفارشات نیاز دارید. چنانچه همین مجال به جهت شما آماده است، می توانید با به کارگیری از راهنمای خرید کردن آمازون، خریدی مطمئن از آمازون انجام دهید. تیم لک لک به جهت برطرف کردن همین دو مانع وسیع به جهت خریداران داخلی آغاز به فعالیت کرده هست که می توانند متاع را به جهت شما پیشنهاد دیتا و از مملکت ثالث تحویل گرفته و پس از ارسال به جمهوری اسلامی ایران و طی روند گمرکی، آن را به محل اقامت شما تحویل دهند. ارائه. اعتنا داشته باشید که ارزش تمام یک سفارش، علاوه بر ارزش اعلام شده همین متاع در ادامه سایت، هزینه های ارسال را هم در ادامه حیث می گیرید که بسته به عامل ها متفاوتی از گزاره وزن، شتاب تحویل، ارسال و مملکت مقصد، ممکن هست میزان مختلفی داشته باشد. حمل و نقل . تیم لک لک همین بخش از فعالیت را آسان خیس کرد. شما می توانید با به کارگیری از اتومبیل حساب وب سایت استورک و فقط با اطلاع از ارزش و وزن تقریبی جنس از ارزش تمام پیشنهاد در ادامه جمهوری اسلامی ایران آگاه شوید.

گروه لک لک همین بخش از فعالیت را تسهیل کرد. شما می توانید با به کارگیری از اتومبیل حساب لک لک و اطلاع از قیمت، وزن و بعدها تقریبی کالا، ارزش تمام پیشنهاد در ادامه جمهوری اسلامی ایران را تقریب بزنید و در ادامه شکل مطلوب بودن قیمت، پیشنهاد خویش را ذخیره کنید.

فروشگاه اینترنتی آمازون

در آمازون خرید کردن کنید

فرض نمایید یک جفت کفش در ادامه اینستاگرام یا این که جای دیگری چشم اید و می خواهید جفت گزینه عشق خویش را در ادامه آمازون پیدا کنید. به جهت همین فعالیت نخست به وب وب سایت آمازون بروید

ساده ترین خط مش به جهت یافتن همین کفش، جستجوی اسم و نوع تولید کننده از شیوه نوار بالای برگه است. البته چنانچه به دنبال یافتن محصولی در ادامه تیم خاصی میباشید و از تولید کننده و نوع آن مطمئن نیستید یا این که تصمیم به دیدن محصولات شبیه دارید، خوبتر هست همین روند را دنبال کنید.

راه دیگر به کارگیری از منوهای گوناگون و تعیین تیم های متاع دارای ارتباط با متاع گزینه حیث است. به تیتر مثال، به جهت یافتن کفش، به منوی مد آمازون بروید و در ادامه نصیب مردانه، تیم کفش را تعیین کنید. حالا از بخش های گوناگون از گزاره Top Picks که پرفروش ترین ها را در ادامه جور بندی های گوناگون اکران می دهد یا این که Brands که متاع را با اعتنا به اسم تولید کننده اکران می دهد، کفش گزینه حیث خویش را پیدا کرده و بر روی پیوند آن کلیک کنید. علاوه بر این، در ادامه ذیل صفحه، می‌توانید فهرستی از اقلام در ادامه جور کفش‌ها را بازدید نمایید که می‌توانید آن‌ها را بر شالوده معیارهایی نظیر پرفروش‌ترین، ارزان‌ترین یا این که تازه ترین مرتب‌سازی کنید.

با ورود به برگه کفش گزینه حیث داده ها متفاوتی به دست می آورید. داده ها فنی (ارائه شده به وسیله سازنده) به ارزش کلیدی (قیمت لیست)، ارزش فعلی متاع در ادامه آمازون (قیمت) و مقدار تخفیف اعمال شده (صرفه جویی می کنید). همینطور ممکن هست بعضا از محصولات مهم هزینه ارسال سراسری باشند که در ادامه به عبارتی برگه اکران دیتا می شود. اما در ادامه همین برگه می توانید داده ها دیگری نظیر حالت ارسال، امتیاز کلی کاربر، ارزش بقیه فروشندگان تازه و کارکرده را هم بازدید نمایید که می تواند در ادامه تعیین شما اثر گذار باشد.

پس از انتخاب، نگران رویه های پرداخت یا این که نشانی ارسال نباشید. به آسانی ارزش متاع و وزن تقریبی آن را یادداشت نمایید (که معمولا در ادامه نصیب جزئیات متاع هر متاع موجود است) و نشانی پیوند برگه کفش را اسکن کنید.

به وب سایت تیم لک لک مراجعه نمایید و هزینه تقریبی خرید کردن و ارسال را با به کارگیری از ارزش و وزن متاع و تعیین مبدا متاع (سایت آمازون: آمریکا) بازدید کنید. در ادامه شکل رغبت به خرید کردن از وب سایت لک لک با ارزش تخمینی می توانید پیوند اسکن شده را در ادامه نصیب مربوطه برگه تصویب پیشنهاد وارد کرده و روند خرید کردن خویش را شروع کنید.

تمام کردی! تیم لک لک در ادامه غایت طی 48 ساعت فاکتور اول را از شیوه نشانی اینترنتی به جهت شما ارسال می نماید و پس از انجام همگی روند پرداخت و حمل و تشریفات گمرکی به سالم درب خانه تحویل می گردد.

 

 

نکته ها

قیمتی که در ادامه آمازون در ادامه کنار متاع می بینید، ارزش خویش متاع هست و ارزش تا هنگامی که درب خانه شما برسد، فراتر از همین میزان است. اما در ادامه کنار اجناس نو، اجناس دست دومین را هم می‌توانید پیدا نمایید که سایرین به جهت فروش با قیمت‌های پایین‌تر درج کرده‌اند، اما به برهان ایراداتی که در ادامه رجوع و برگشت جنس به جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، همین آیتم را به شدت پیشنهاد نمی‌کنیم.

هر متاع در ادامه آمازون مهم سه حالت حمل و نقل است. ممکن هست کلمه ارسال مجانی را در ادامه کنار ارزش اکثری از محصولات بازدید کنید. وضعیت دیگر آمازون پرایم هست که به جهت مشترکین معمولی آمازون که اشتراک سالانه 99 دلار می پردازند اعمال می شود. (لک لک با همین وضعیت مشکلی ندارد و هزینه ای را بر روی فاکتور شما تحلیل نمی کند) وضعیت سوم ارسال به نشانی بر شالوده هزینه پست در ادامه ایالات متحده است، صرفا در ادامه همین شکل هزینه مازاد در ادامه فاکتور خرید کردن شما حیث می شود. .

در برگه مشخصات محصول، مشخصات متاع در ادامه چندین نصیب اکران دیتا می شود، براین اساس می توانید به جهت وزن تقریبی متاع به نصیب مشخصات یا این که توضیحات متاع مراجعه کنید. می توانید از همین داده ها به جهت تقریب خوبتر ارزش تام شده متاع در ادامه اتومبیل حساب لک لک به کارگیری کنید.

توجه داشته باشید که مطابق قوانین کمپانی های پست، وزن جرمی و وزن جرم در ادامه تحلیل هزینه ارسال هر مرسوله اثر گذار است. براین اساس با به کارگیری از اتومبیل حساب لک لک و وارد نمودن بعدها محصول، برآورد ظریف تری از هزینه ارسال متاع خویش داشته باشید.

در بعضا موارد، هزینه بر شالوده وزن خویش جنس تحلیل می شود، در ادامه حالی که به جهت بعضا محصولات، وزن با در ادامه حیث گرفتن وزن بسته بندی پستی تحلیل می شود و در ادامه عاقبت ممکن هست باعث به تغییر و تحول ارزش شود. .

پس از ورود به برگه متاع یا این که بخش در ادامه آمازون، می توانید با به کارگیری از منوی سمت چپ، جستجوی خویش را زیاد یگانه خیس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید