اعتراضات لندن و نیویورک نشانگر عدم همراهی مردم این کشورها با سیاست‌مداران است


محمدرضا مهدوی فعال سابق دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: یک ماه از حماسه غرور آفرین جنبش مقاومت اسلامی در غزه می گذرد، تلخی ظلم و جنایت آشکار رژیم اسرائیل از یک سو و حلاوت بلوغ جریان مقاومت در منطقه به چشم می آید.

وی افزود: بنا به آنچه در آیات و‌ روایات ما مسلم است همانگونه که از ظلم و ستمگری نهی شده است از تن دادن و پذیرفتن ظلم هم اینگونه نهی شده است. پس در نتیجه آن مسیر یاری و حمایت از مظلومان و مستضعفان ریشه مکتبی داشته و به عنوان یک فرض شرعی قلمداد می شود.

مهدوی تاکید کرد: جریان اصیل انقلاب اسلامی همیشه و در هر نقطه از عالم فریاد استغاثه مظلومی را شنید با عنایت به رهنمون های امامین انقلاب از هیچ کمکی دریغ نکرده است که شاهد مثال در این حوزه فرمایش رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم نیز صراحت دارد که حضور ایران در کنار مظلومین جهان و جریان مقاومت را نشانگر جوانمردی و مروت انقلابی نظام دانسته و با انشای عبارت«همواره چنین باد» بر دائمی و غیر قابل تردید بودن این رویکرد در مسیر تمدن اسلامی تاکید ورزیده آمد.

وی ادامه داد: آنچه امروز در غزه می گذرد و تصاویری که حتی بعضا به بهانه مقتضی رسانه منتشر نمی شود به حدی دلخراش بوده که دل مردم آزادیخواه جهان را به درد آورده است.

فعال سابق دانشجویی تاکید کرد: اعتراضات و شعار های ضد امریکایی و امپریالیستی  در لندن و نیویورک  نشانگر خوبی از عدم همراهی مردم این دولت ها با سیاستگذارانشان در این وقاحت می باشد. غزه امروز در دل مظلومیت نخ تسبیح وحدت جریان مقاومت و یکپارچگی در اراده سیاستمداران و دولت های منطقه برای کوتاه کردن دست غارت و چپاول امریکایی ها است.

مهدوی گفت: مردمان فلسطین از گذشته تا کنون ثابت کرده اند فرزندان شجر زیتون مقاومت با اتکا به قدرت ایمان و معنویت آماده عبور از این بحران و تغییر صحنه میدان به نفع مظلومین جهان هستند. حرارت این تهدید، نوید فرصت ها و دستاورد های بزرگی برای تمام آزادیخواهان جهان خواهد بود.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید