کروسان شیبابا میان‌وعده‌ای قوی! – چطور


پیش از آن که از کروسان شیبابا و ویژگی‌هایش بگوییم و طعم شگفت‌انگیز آن را برایتان شرح دهیم، بد نیست به سراغ اهمیت میان وعده برویم و بگوییم یک میان وعده درجه یک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و چطور می‌تواند سبب کارکرد بهتر مغز شود.

وقتی حرف از میان وعده به میان می‌آید، باید بدانیم فقط قرار نیست برای تفنن، یا از روی بی‌حوصلکی، مواد غذایی‌ای مصرف کنیم که کمی این بی‌حوصلگی را درمان کند. یک میان وعده می‌تواند تاثیر مستقیمی روی سلامت جسمی و به تبع ان سلامت روان شما داشته باشد.

ارزش غذایی میان‌وعده

اصلا بیایید تعریف کنیم که چرا اصلاحی به نام «میان وعده» وجود دارد.

میان‌وعده در واقع ترکیب تو کلمه «میان» و «وعده» است. وعده‌های اصلی که «صبحانه»، «ناهار» و «شام» هستند، انرژیِ بخشی از روز را تامین می‌کنند. آن میان، وقتی فاصله بین صبحانه و ناهار را طی می‌کنیم، کمی دچار افت انرژی می‌شویم که نیاز است حتما این انرژی را تامین کنیم. این افت انرژی گاهی با سردرد و کمبود قند خون خودش را نشان می‌دهد. در این حالت عملکرد مغز شما کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط است که دیگر نمی‌توانید سرِ کار به خوبی فعالیت کنید، به درستی درس بخوانید و فعالیت‌های روزمره را انجام دهید.

در این حالت به منبعی انرژی نیاز دارید که در آن واحد، هم قند خون شما را تنظیم کند و هم پروتئين و ویتامین کافی برای بدن داشته باشد و از طرفی کربوهیدارت مناسب یک میان وعده را به شما برساند. چیزی مثل کروسان شیبابا.

میان وعده ملزوماتی دارد

غلات

یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، آن است که حتما بخشی از میان وعده شما باید با غلات تامین شود. فیبر و کربوهیدرات به شما کمک می‌کند که زمان وعده اصلی سیر بمانیدقند خون را کنترل کرده و نهایتا انرژی لازم برای فعالیت‌های خود را به‌دست آورید. همان چیزهایی که با خوردن یک کروسان شیبابا نصیب شما می‌شود.

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات مهمترین منابع تامین کننده ویتامین‌ها هستند و توجه داشته باشید که مصرف روزانه آنها به حفظ سلامتی شما کمک بسیار می‌کند. اما یک نکته مهم، سبزیجات و میوه‌ها با اینکه گاهی سرشار از قند هستند، فاقد کربوهیدرات‌های ضروری هستند. ضمن اینکه مصرف میوه‌ها و سبزیجات با معده خالی سبب ایجاد حس ضعف در شما می‌شود. پس باید حواستان باشد جه مصرف میوه و سبزی را در چه ساعتی از روز انجام می‌دهید.

دانه ها و مغزی‌جات

مغزی‌جات حاوی پروتئین هستند و می‌توانند نیازهای بدن شما را تامین کنند اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که مصرف آنها به صورت مداوم و حجم بالا می‌تواند سبب افزایش وزن شما شود و همچنین به دلیل دانه‌ای بودن، شما را به مصرف بیشتر ترغیب می‌کند. پس حین استفاده از دانه‌ها و مغزی‌جات جوانب احتیاط را رعایت کنید. مغزی‌جات استفاده شده در کروسان شیبابا هم به اندازه است و هم در ترکیب با دیگر مواد تشکیل‌دهنده، شما را سریع‌تر سیر می‌کند.

چرا شیبابا؟

همان طور که گفتیم شیبابا از غلات تشکیل شده است و همین امر می‌تواند هم نیاز جسمی شما را تامین کند و شما را سیر کند؛ هم به دلیل جذابیتش، برای بچه‌ها مناسب است. در واقع کروسان شیبابا به دلیل تخمیری بودن، نوعی نان خوش‌طعم به حساب می‌آید که برای انتخاب در میان وعده گزینه مناسبی است. از سوی دیگر کروسان شیبابا می‌تواند برای تمامی سنین جذاب باشد. دانش‌آموزان مدرسه، کارمندان ادارات، دانشجویان و… همه و همه.

یک نان تخمیری عالی

همانطور که گفتیم کروسان شیبابا هم خوش‌طعم است، هم هزار لایه‌ای با بافت تازه است و هم مغزی‌اش در تمام شیرینی پخش شده است. از طرفی ویژگی‌های زیر را هم دارد!

کروسان شیبابا عطر و طعم مخصوص نان تخمیری را دارد. اسید فیتیک که به‌صورت طبیعی در آرد وجود دارد و موجب کاهش جذب مواد معدنی موثر مانند آهن و… می‌شود، با فرآیند تخمیر، بیشترین هیدورلیز این اسید انجام می‌شود و مواد معدنی جذب بدن خواهد شد، در صورتی‌که این ویژگی در محصولاتی مانند بیسکویت، کیک و…که مخمر استفاده نمی‌کنند، وجود ندارد.

  • مواد اولیه مرغوب

یکی از مهمترین ویژگی‌های کروسان شیبابا هزار لایه بودن آن است که به دلیل بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب است.

  • باب میل سیلقه‌های مختلف
    کروسان شیبابا دارای مغزی‌های متنوعی است که همین امر سبب شده افراد با سلایق گوناگون از مصرف آن لذت ببرند. کروسان فندقی، کروسان آلبالویی و کروسان شکلاتی، طعم‌های مختلف این برند هستند.
  • صادراتی بودن محصول

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کروسان شیبابا صادراتی است و کروسان‌های داخلی از نظر کیفیت کاملا با نمونه صادراتی آن برابری می‌کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید