سرما و یخ‌بندان در زنجان حاکم می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حکمرانی سرما و یخ‌بندان طی روزهای آینده در استان زنجان خبر داد و افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده، دمای هوای استان زنجان کاهش محسوسی داشته، به طوری که از صبح روز سه‌شنبه شاهد سرما و یخ‌بندان در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی وضعیت حال حاضر هوای استان را قسمتی ابری تا ابری عنوان کرد و یادآور شد: این در حالی است که امروز شاهد وزش شدید باد در مناطق مختلف استان هستیم، به طوری که از بعد از ظهر امروز بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد.

رحمان نیا با اشاره به اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شده است، اظهار کرد: با توجه به صدور این هشدار، پیش‌بینی می‌شود شرایط جوی حاکم بر استان موجب بارش باران و برف شود که این وضعیت در ارتفاعات به صورت وقوع کولاک خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این شرایط جوی تا روز دوشنبه هفته جاری در استان تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد شدید، از هم‌وطنان انتظار داریم طی امروز و فردا از تردد در مناطق کوهستانی و نیز بناهایی که سست بوده و امکان ریزش وجود دارد، پرهیز کنند.

وی در خصوص دمای فعلی شهر زنجان تصریح کرد: در حال حاضر دمای شهر زنجان ۳ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید