۳ بازیکن مازاد در سپاهان ماندنی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۱ امتیاز پس از استقلال تهران در رده دوم قرار گرفت و از رسیدن به صدر جدول بازماند. در پایان نیم فصل ژوزه مورایس پرتغالی از هدایت این تیم کناره گیری کرد که با مخالفت اعضای هیأت مدیره این باشگاه همراه شد و آنها توانستند رضایت مورایس برای بازگشت به ایران را به دست آورند.

در همین حال تمرینات سپاهان برای ادامه مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی از روز چهارشنبه ۲۷ دی در اصفهان آغاز شده و ژوزه مورایس به همراه دستیارانش تمرینات بازیکنان را زیر نظر دارند.

مورایس پس از پایان نیم فصل اسم ۵ بازیکن (سیاوش یزدانی، کاوه رضایی، هادی محمدی، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر) را در لیست مازاد گذاشت و پس از جلسه مدیران باشگاه با این بازیکنان پهلوان و آل کثیر از جمع سپاهانی‌ها جدا شدند که پهلوان راهی تیم سابق خود فولاد خوزستان شد اما تکلیف آل کثیر هنوز مشخص نشده است.

پس از کش و قوس‌های فراوان هادی محمدی، کاوه رضایی و سیاوش یزدانی در سپاهان ماندنی شده اند و اگر بازیکنی جذب شود یکی از این بازیکنان از جمع سپاهان جدا خواهند شد در غیر این صورت هر ۳ بازیکن در نیم فصل دوم پیراهن سپاهان را بر تن خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید