مایکروسافت کوپایلت آپدیت شد؛ دسترسی عمیق‌تر به تنظیمات ویندوز ۱۱


کلید اختصاصی کوپایلت هنوز به‌صورت گسترده وارد لپ‌تاپ‌های ویندوزی نشده است، اما این دستیار هوشمند به‌زودی قابلیت‌های بسیار بیشتری دریافت می‌کند تا نقشش در زندگی روزمره‌ی کاربران پررنگ‌تر شود.

مایکروسافت در بیانیه‌ا‌ی مطبوعاتی می‌گوید به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ مهارت‌های هیجان‌انگیزی به کوپایلت می‌آورد تا این هوش مصنوعی بتواند به بخش‌های بیشتری از سیستم‌عامل محبوب ردموندی‌ها دسترسی پیدا کند. کوپایلت همچنین پلاگین سرویس‌هایی نظیر OpenTable و Shopify و Kayak را دریافت می‌کند.

بر اساس گفته‌ی مایکروسافت، قابلیت‌های جدید کوپایلت در ماه مارس (اسفند و فروردین) از راه می‌رسند؛ این در حالی است که به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ همین حالا قابل دانلود است. این به‌روزرسانی هوش مصنوعی را به نرم‌افزار Photos می‌آورد و تغییراتی در بخش ویجت اعمال می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

به‌لطف تغییرات جدید ویندوز ۱۱، کوپایلت می‌تواند کارهایی مثل فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی حالت ذخیره‌ی انرژی را انجام دهد و اطلاعات باتری و سیستم را به‌نمایش بگذارد. فعال‌کردن Live Captions و تخلیه‌ی سطل زباله دو قابلیت دیگر کوپایلت است که به‌زودی وارد ویندوز ۱۱ می‌شود.

تغییر مهم دیگر کوپایلت، پشتیبانی از پلاگین است. به‌لطف به‌روزرسانی جدید می‌توانید ازطریق OpenTable رستوران رزرو کنید و ازطریق Kayak برنامه‌ی سفر بچینید.

دیدگاهتان را بنویسید