این سیستم‌‌عامل می‌خواهد جای اندروید را بگیرد


با تغییر شماره‌ها در دایره‌ی مقابل Data Privacy، می‌توانید مجوز برنامه‌ها را به‌طور کامل مدیریت کنید و هر کدام از آن‌ها را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید برنامه‌ مورد نظر به تمامی مجوزها دسترسی داشته باشد، باید نوار چرخان را روی عدد ۱ قرار دهید. هر شمار به وضوح توضیح می‌دهد که مجوز چه برنامه‌هایی مجاز یا رده شده‌اند.

با تغییر شماره‌ در بخش Carbon Reduction می‌توانید مصرف باتری اپلیکیشن‌ها را محدود کنید

اسلایدر Carbon Reduction هم مانند Data Privacy کار می‌کند؛ با این تفاوت که این بخش بر محدود کردن قدرت محاسباتی گوشی هوشمند متمرکز است. به عنوان مثال، با تغییر اعداد این بخش، می‌توانید مصرف باتری اپلیکیشن مورد نظر را محدود کنید.

مدیرعامل Apostrophy در مورد Ledger می‌گوید:

بیشتر مردم نمی‌خواهند ۲۰۰ نوع مجوز و دسترسی روی گوشی‌های خود داشته باشند. کاری که ما انجام داده‌ایم این است که این مجوزها را به دو بخش حریم خصوصی و تأثیر انرژی دسته‌بندی و سپس این شماره‌گیری‌های بسیار ساده و جالب را به‌همراه تأثیر انرژی در هر برنامه، ارائه کرده‌ایم.

کاربران با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار می‌توانند اشتراک این سیستم عامل را خریداری و از قابلیت‌های ذکرشده به‌همراه ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کنند. البته استفاده از این قابلیت‌ها تا یک سال اول برای هر گوشی مبتنی‌بر Apostrophy OS رایگان است.

برای استفاده از Apostrophy به چه سخت‌افزاری نیاز است؟

سیستم عامل Apostrophy در رویداد CES 2024 روی گوشی اندرویدی Punkt MC02 نصب شده بود. این گوشی با برچسب قیمتی ۷۴۹ دلار، از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی IPS با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۶۰هرتز بهره می‌برد. از نظر سخت‌افزاری، Punkt MC02 به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و رم ۶ گیگابایتی مجهز است.

دیدگاهتان را بنویسید