موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود موج بارشی از ظهر فردا پنجشنبه به تدریج، وقوع ناپایداری‌هایی را در سطح استان تا روز جمعه انتظار داریم.

وی افزود: از بعدازظهر فردا، افزایش ابر، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای، مه آلودی هوا و بارش رگبار بهاری با احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر استان برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مناطقی چون اردستان، نائین، ورزنه، کوهپایه، مبارکه، گلپایگان، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، فریدن، فریدون‌شهر و شهرضا وقوع بارش‌های رگباری محتمل است و در سایر مناطق از جمله شهر اصفهان بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید