پرقدرت و احتمالاً خوش‌قیمت؛ مشخصات تراشه و دوربین پوکو F6 لو رفت


شیائومی Civi 4 Pro به‌عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ در چین معرفی شد و حالا پست جدید مدیرعامل پوکو گلوبال در ایکس نشان می‌دهد گوشی بعدی این برند که به‌نظر می‌رسد پوکو F6 باشد، اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8s نسل ۳ در بازارهای جهانی خواهد بود. اکنون برخی مشخصات فنی این دستگاه قبل‌از معرفی رسمی فاش شده است.

پوکو F6 با شماره‌مدل N61 شناخته می‌شود و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX882 سونی بهره خواهد برد؛ دوربینی که قبلاً در گوشی‌ ریلمی مدل ریلمی ۱۲ پرو 5G و آیکو زد ۹ 5G نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

در ادامه‌ی گزارش آمده است پوکو F6 به دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با حسگر IMX355 سونی و دوربین ماکرو با حسگر OmniVision OV20B40 مجهز خواهد شد. طبق برخی شایعات، شاید این دستگاه به دوربین دوگانه مجهز شود و در این شرایط دوربین ماکرو از آن حذف خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار پوکو F6 می‌توان به تراشه‌ی SM8635 (اسنپدراگون 8s نسل ۳) اشاره کرد. گوشی مذکور همچنین از نمایشگر OLED ساخت TCLD و Tianma بهره خواهد برد.

قیمت گوشی پوکو مدل F6 هنوز مشخص نیست اما طبق شایعات در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) یا می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) رسماً رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود قیمت گوشی مورد بحث کمتر از رقبای هم‌رده باشد.



دیدگاهتان را بنویسید