بهترین فودکورت های تهران؛ ۱۷ مکان برای شکم‌گردی در پایتخت


تهران بزرگ گزینه‌های متنوعی برای غذاخوری و شکم‌گردی پیش روی ما می‌گذارد. رستوران‌های معروف و معتبر در گوشه‌گوشه شهر کنار هم جمع شده‌اند و در قالب فودکورت پذیرای مهمانان هستند،‌ به‌خصوص در مراکز خرید بزرگ و شناخته‌شده پایتخت. در این مقاله، چند تا از بهترین و معروف‌ترین فودکورت های تهران را معرفی می‌کنیم تا فارغ از روز و ساعت و جا و مکان، همیشه بتوانید غذای دلخواه انواع سلیقه‌ها را انتخاب و نوش جان کنید.

۱. فودکورت الیاسام؛ یکی از بهترین فودکورت های تهران

باغ رستوران الیاسام

رونیکس

باغ‌رستوران الیاسام یکی از بهترین و معروف‌ترین فودکورت های تهران است. کارکنان این باغ ایرانی مجلل در فضایی آرام و محیطی دل‌باز از میهمانان پذیرایی می‌کنند. در این فودکورت بزرگ و معروف صدای دل‌نشین موسیقی زنده جریان دارد؛ آلاچیق‌های چوبی ظاهر مجلل به آن بخشیده‌اند و آب‌نما‌های پرجوش‌و‌خروش به جذابیت محیط می‌افزایند. این فودکورت انتخابی عالی برای مهمانی‌های کوچک یا دورهمی‌های خانوادگی بزرگ است. فقط خاطرتان باشد برای حضور در این فضای دل‌انگیز حتما میز خود را از قبل رزرو کنید.

آدرس: تهران، وردآورد، کنارگذر لشگری، خیابان امیرالمومنین
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۹۸۷۳۲ – ۰۹۱۲۷۳۰۵۷۳۰
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۲. فودکورت برج میلاد

فودکورت برج میلاد یکی از بهترین فودکورت های تهران

فودکورت برج میلاد مهمانان خود را به صرف یک وعده دلپذیر روی ابرها دعوت می‌کند. نقطه قوت این فودکورت چشم‌انداز خیره‌کننده شلوغی تهران بزرگ، موسیقی‌های دل‌انگیز و طیف وسیعی از غذاهای سنتی و فست‌فودی است که در رستوران‌های متنوع سرو می‌شوند. این غذاها هم باکیفیت‌اند هم طعم خاطره‌انگیزشان تا مدت‌ها گوشه ذهنتان جا خوش می‌کند. سلیقه غذایی‌تان هرطور باشد، محال است خوراکی محبوبتان را در منوی رستوران‌های این فودکورت معروف پیدا نکنید.

آدرس: اتوبان همت، برج میلاد، طبقه چهارم، پلاک ۵
شماره تماس: ۰۲۱۸۵۸۵
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۳. فودکورت کوروش مال

فودکورت کوروش مال

مجتمع تجاری تفریحی کوروش مال را حتما می‌شناسید. فودکورت‌های این مجتمع جان می‌دهند برای شکم‌گردی بعد از گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید بزرگ! در این مجموعه بزرگ دو فودکورت معروف و پرازدحام فعالیت دارند؛ یکی در طبقه دوم و دیگری در طبقه آخر. هریک از آنها مجموعه بی‌نظیری از رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی، ترکی و مکزیکی را گرد هم آورده‌اند و انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی فست‌فود، سالاد و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کنند. این فودکورت یکی از بهترین فودکورت های غرب تهران است.

آدرس: محله باغ فیض تهران، در ستاری شمال، كورش مال، طبقه هفتم
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۷۲۲۹۶
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۴. فودکورت پالادیوم؛ از معروف‌ترین فودکورت های تهران

فود کورت پالادیوم

دو فودکورت بزرگ در مجموعه چهارهزارمتری پالادیم باعث شده‌اند که خیلی‌ها نه برای خرید و گشت‌و‌گذار، بلکه برای صرف غذا و نوشیدنی پا به این مجتمع بگذارند. در طبقات اول و سوم این مجموعه، بیشتر از ۲۵ رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی، ژاپنی، ایتالیایی، ترکی، فست‌فودی و لذیذترین سالادها را سرو می‌کنند. اسپیو رویال، کافه رستوران دنجا، پستو، دونر مارکت، برگر فکتوری و کافه ویونای از رستوران‌های معروف پالادیم هستند. بعضی از این رستوران‌ها چندین شعبه در بخش‌های مختلف پایتخت دارند.

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به الف، مرکز خرید پالادیوم
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۵. فودکورت ارگ تجریش

فودکورت ارگ تجریش یکی از بهترین فودکورت های تهران

یکی از معروف‌ترین و بهترین فودکورت های تهران در قسمت شمال شهر فودکورت ارگ تجریش یا ارگ سنتر است که طبقه سوم آن بهشت شکم‌گردان و عاشقان غذا و نوشیدنی محسوب می‌شود. رستوران‌های محبوبی مثل مایا تکس، منصوریان، تناسب، تله پیتزا، هامبورگر و راشن در این فودکورت بزرگ مشغول فعالیت‌اند و با طعم لذیذ غذاهایی مثل سوخاری، پاستا، برگر و پیتزا دل مشتریان خوش‌ذائقه را به ‌دست می‌آورند. این رستوران‌ها همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ‍۱۱ شب آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۹۶۱۲۱
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۶. فودکورت فلای لند

فودکورت فلای لند

فلای لند را با چشم‌انداز تماشایی آن به‌ خاطر داشته باشید. این فودپارک بهترین رستوران های تهران را در دل خود گنجانده و دو گزینه برای صرف غذا پیش روی مهمانان می‌گذارد: فضای باز و فضای سرپوشیده. بعد از بازی و سرگرمی در پیست تیوب‌سواری، اسکی و اسنوبرد در این مجموعه تفریحی، حتما سری به فودکورت آن در طبقه همکف بزنید. حتی می‌توانید تولدها و مراسم‌های دوستانه و خانوادگی را در تراس بزرگ و خوش‌نمای آن برگزار کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پيام، خيابان آهنگرانی
شماره تماس: ۰۲۱۱۴۹۴
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۷. فودکورت پل طبیعت؛ یکی از زیباترین فودکورت های تهران

فودکورت پل طبیعت یکی از بهترین فودکورت های تهران

در فودکورت پل طبیعت، علاوه‌بر مزه غذاها، از زیبایی طبیعت هم لذت می‌برید. این فودکورت یکی از بهترین فودکورت های تهران بزرگ است که خیلی‌ها صرفا به‌خاطر چشم‌انداز جالبش از اتوبان و کوهستان برای شکم‌گردی شبانه انتخابش می‌کنند. البته اگر آلودگی هوای تهران مجال بدهد از جلوه‌های زیبای شهر لذت ببریم! در این فودکورت ۱۰ رستوران آماده پذیرایی از مهمانان هستند و انواع خوراک ایرانی، ایتالیایی، فست‌فود، آبمیوه‌، قهوه‌ و دسر باکیفیت را سرو می‌کنند.

آدرس: تهران، میدان ونک، پارک آب و آتش، انتهای بال شرقی پل طبیعت
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۹۴۷۰۹
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۸. فودکورت جم سنتر

فودکورت جم سنتر

جم سنتر یکی از بزرگ‌ترین فودکورت های تهران در بخش شمالی پایتخت است. این مجموعه غذاخوری با طعم غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و فست‌فودی به استقبال مهمانان می‌رود و دست همه را برای انتخاب غذای محبوب خود باز می‌گذارد. اگر هم بستنی‌خورید، حتما برای تجربه طعم دلپذیر بستنی میو که نوعی بستنی دست‌ساز فرانسوی است، سری به طبقه همکف مرکز خرید بزنید. بعضی از رستوران‌های این فودکورت امکان سفارش آنلاین هم دارند.

آدرس: نیاوران، خیابان جماران، مجتمع تجاری جم سنتر
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۳۹۷۰۷
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۹. فودکورت راه چوبی

فودکورت راه چوبی یکی از بهترین فودکورت های تهران

پیش از آنکه این فودکورت برای همیشه بسته شود،‌ وقت‌هایی که گذرتان به پارک آب و آتش می‌افتاد، می‌توانستید بعد از گشت‌و‌گذار در این جاذبه گردشگری حیرت‌انگیز، سری به رستوران‌ها و کافه‌های مجموعه بزنید و از تنوع غذایی بی‌نظیر منوی آنها لذت ببرید. طبیعت دل‌انگیز، هوای خوب منطقه، فضای نیمه‌باز و دکوراسیون اسپرت این فودکورت کنارآمدن با شلوغی و هیاهوی همیشگی مجموعه را برای مهمانان راحت‌ می‌کرد. مدراس، بنه، پستو، کافه ویونا و چاپستیک از رستوران‌های معروف این فودکورت محبوب بودند.

آدرس: تهران، میدان ونک، اتوبان حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان شهیدی
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۵۶۹۶۰
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۰. فودکورت سون سنتر

فودکورت سون سنتر

برای انتخاب فودکورت شرق تهران هم گزینه‌های قابل‌توجی دارد، ازجمله فودکورت سون سنتر که به‌رغم تعداد انگشت‌شمار رستوران و کافه‌هایش، طرف‌داران پروپاقرص خود را برای برگزاری جشن‌ها، مراسم‌ مختلف و مهمانی‌های خانوادگی دارد. این فودکورت در طبقه پنجم مجتمع تجاری سون سنتر واقع شده و روی سردر رستوران‌های آن، نام‌های آشنایی مثل چیکوفود، نادر، سون برگر و نبوت به چشم می‌خورد. فرقی ندارد سوخاری و پیتزا می‌خواهید یا هوس استیک و ساندویچ کرده‌اید، چون این مجموعه آماده سرو انواع غذاها، نوشیدنی‌ها، دسرها و صبحانه‌های خوش‌مزه است.

آدرس: تهران، میدان هفت حوض، مرکز خرید سون سنتر
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۷۳۸۹۲
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۱. فودکورت اپال

فودکورت اپال

کوروش مال تنها فودکورت غرب تهران نیست؛ فودکورت اپال هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در این منطقه است که در یکی از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید تهران قرار دارد. این فودکورت خوش‌نام با منوی متنوع شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و شیرینی میزبان مهمان‌نواز شماست. بیشتر از ۱۵ برند برتر غذایی با بیش از هزار صندلی در این فودکورت حضور دارند و همه‌روزه غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، ایرانی، عربی و آمریکای لاتین سرو می‌کنند.

آدرس: تهران، سعادت اباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز خرید اپال، طبقه نهم
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۱۰۹۶۰
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۲. فودکورت آرتمیس؛ یکی از جذاب‌ترین فودکورت های تهران

فودکورت آرتمیس

اگر آرتمیس بزرگ‌ترین فودکورت تهران نباشد، قطعا یکی از بزرگ‌ترین‌ مجموعه‌های غذایی پایتخت است. طبقه دوم و سوم مرکز خرید آرتمیس را به این فودکورت اختصاص داده‌اند تا در آن واحد از ۴۰۰ مهمان پذیرایی کند. رستوران‌های این مجموعه با بیش از ۲۰۰ نوع غذا به استقبال مهمانان می‌روند و تک‌تک آنان را با خاطره‌ای شیرین بدرقه می‌کنند. جالب است بدانید این در این فودکورت فضای مجزایی برای سرگرمی کودکان و سالن دیگری برای مراسم‌های ویژه شما وجود دارد.

آدرس: تهران، فرمانيه، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه ۲
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۰۲
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۳. فودکورت باشگاه انقلاب

فودکورت باشگاه انقلاب یکی از بهترین فودکورت های تهران

یکی از بهترین رستوران های تهران در مجموعه ورزشی انقلاب جا خوش کرده و پاتوق ورزشکاران بعد از ورزش است. کافه‌رستوران‌های باکیفیت این فودکورت نه‌تنها امکان سفارش آنلاین غذا را به مشتریان خود می‌دهند، بلکه با امکانات و تجهیزات پیشرفته از مهمانان مجموعه به‌گرمی استقبال می‌کنند، چه در فضای داخلی و چه در فضای نیمه‌باز بام. انواع غذاهای فرنگی، ایتالیایی، ایرانی و دریایی در منوی این رستوران‌ها به‌ چشم می‌خورند.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، مجموعه ورزشی انقلاب
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۱۷۴۴۶
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۴. فودکورت سانا سنتر

فودکورت سانا سنتر

فودکورت سانا سنتر شهرتش را مدیون فضای روباز برای پذیرایی از مهمانان است. این مجموعه غذایی محبوب در شمال پایتخت درست در طبقه دوم مرکز خرید سانا قرار گرفته است و چند رستوران معروف مثل ته‌چین بار، دیژون، نان و کباب گشنیز، جوسی برگر، چیکولند، بونو، راشن و ویونا اکسپرس همه‌روزه در آن مشغول خدمت‌رسانی هستند. اینجا هم غذای ایرانی یافت می‌شود هم طعم‌های بی‌نظیری از بهترین غذاهای ایتالیایی، چینی و ژاپنی.

آدرس: اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا، طبقه دوم
شماره تماس: ۰۲۱۷۴۴۳۸۹۴۳
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۵. فودکورت رویال تراس؛ زیباترین فودکورت غرب تهران

فودکورت رویال تراس یکی از بهترین فودکورت های تهران

رویال تراس با چشم‌انداز بی‌نظیر ۳۶۰ درجه یکی از مجلل‌ترین فودکورت های تهران به‌ حساب می‌آید و با منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آسیایی، فست‌فود، نوشیدنی‌ و دسر آماده است که خاطره دلپذیری از شکم‌گردی در ذهن مهمانان ثبت کند. روی سردر رستوران‌های این فودکورت نام‌های آشنایی مثل دونر گاردن، بونو، ویونا و ته‌چین بار را می‌بینید که انواع غذاهای ایرانی، ساندویچ، برگر، پاستا، پیتزا و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کنند. سقف این تراس در فصل‌های سرد سال بسته و فضای پذیرایی از مهمانان سرپوشیده است.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار خوردین، بلوار شریفی
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۴۹۴۵
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۶. فودکورت هدیش مال

فودکورت هدیش مال

هدیش مال از مراکز خرید معروف پایتخت است که علاوه‌بر تفریح و سرگرمی و خرید، فکر شکم‌گردی مهمانان و مسافران را هم کرده است. برای ورود به فودکورت این مجموعه باید خود را به طبقه چهارم برسانید و بعد به انتخاب خود، در فضای روف‌گاردن یا بخش‌های دیگر پذیرایی شوید. برندهای غذایی معتبر مثل آناتولیا، ساج فود، مایا، برگرلند و سالاد بار چیا در این فودکورت فعالیت دارند و خوش‌مزه‌ترین غذاهای لذیذ ایرانی، ترکی، فرنگی و فست‌فودی را سرو می‌کنند.

آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، جنب خیابان شمشاد، پلاک ۱۴ مجتمع تجاری هدیش مال
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۵۰۱۰۱
مکان روی نقشه: کلیک کنید

۱۷. فودکورت چارسو

فودکورت چارسو یکی از بهترین فودکورت های تهران

مرکز خرید چارسو صرفا بورس خرید لوازم دیجیتال و وسایل صوتی تصویری نیست! در این ساختمان مدرن و چندمنظوره می‌توانید روی مبل‌های کنار دیوار شیشه‌ای بنشینید، منظره دل‌انگیز چشم‌انداز پایتخت را از تراس تماشا کنید و طعم لذیذ انواع غذاهای فرنگی و فست‌فود و نوشیدنی را در بهترین رستوران‌های پایتخت بچشید. این فودکورت بیش از ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد و بعضی از رستوران‌هایش سفارش‌ آنلاین هم می‌پذیرند.

آدرس: تهران، تقاطع خیابان جمهوری و حافظ، پاساژ چارسو، طبقه ۵
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۱۷۱۴۹۲
مکان روی نقشه: کلیک کنید

شما بگویید

شما تجربه غذاخوری در کدام‌یک از این فودکورت های تهران را دارید؟ کدام‌یک را می‌پسندید؟ لطفا برای ما از تجربه‌هایتان بگویید.


فروشگاه چطور - مجموعه صوتی چطور می‌توانیم شادتر زندگی کنیم؟


فرمول شادی و مثبت‌اندیشی را یاد بگیرید و با افسردگی خداحافظی کنید





اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید


دیدگاهتان را بنویسید