با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باش


خوش‌تیپ بودن موضوعیه که به همه ویژگی‌های ظاهری شما مربوط می‌شه. پس اگه شما هم دختر جوان یا خانمی هستی و دوست داری همیشه خوش‌تیپ به نظر برسی، با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باش. البته خوش‌تیپ بودن به رعایت نکته‌های زیادی مربوط می‌شه که اولیش تناسب اندام شماست. اما پس از اون سبک لباس پوشیدن و چیزای دیگه‌ای مطرح می‌شه که توجه به همه‌شون می‌تونه شما رو خوش‌تیپ نشون بده.

با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باش، 10 ایده که شما را خوش‌تیپ‌تر نشان می‌دهد:

با رعایت 10 نکته همیشه و همه جا خوش‌تیپ باش:

1- ورزش کردن رو فراموش نکن:

اولین نکته در خوش‌تیپ بودن داشتن هیکل و اندام متناسبه. پس اگه دوست داری تیپ ایدئالی داشته باشی، ورزش کردن رو فراموش نکن. ورزش‌های زیادی هست که شما می‌تونید با توجه به علاقه شخصیتون انتخاب کنید. مثل پیلاتس که ورزشی کششی و عالی برای خانوماست. یوگا هم بی‌نظیره. پیاده‌روی و شنا هم جزو بهترین ورزش‌ها برای خانوما به حساب میاد.

رونیکس

2- تغذیه مناسب رو از یاد نبر:

خوردن خوراکی‌های سالم و مغذی فقط سیستم درونی بدن شما رو سالم نگه نمی‌داره. تغذیه سالم پوست شما رو هم شاداب‌تر و زیباتر نشون می‌ده؛ پس برای داشتن تیپی زیبا باید به پوست خودتون هم اهمیت بدین. با رعایت رژیم خوراکی مناسب و با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باش.

3- لباس‌هات رو متناسب با جایی که می‌ری انتخاب کن:

همۀ ما در زمان‌های مختلف به جاهای متفاوتی می‌ریم. مدرسه، دانشگاه، محل کار، بازار و مهمونی چند تا از این جاهاست که زیاد باهاشون سروکار داریم؛ اما لباس بازار، محل کار و مهمونی بعضی آدما خیلی با هم فرقی نمی‌کنه. برای خوش‌تیپ بودن نیازی نیست پوشاک بازار و محل کارت هم مثل لباس مهمونی‌ت باشه. لباس دانشگاه و محل کارت رو متفاوت با لباس مهمونی‌ت انتخاب کن؛ اما در انتخاب هریک دقت کن تا بهترین پوشاک متناسب با فضا رو بپوشی.

لباس مهمونی رو هم متناسب با نوع مهمونی انتخاب کن. مهمونی عصرونه پوششی خودمونی و زیبا می‌طلبه. مهمونی عروسی و شام مجلل لباس شیک مجلسی نیاز داره. همچنین اگه یه قرار پارک با دوستات گذاشتی، باید پوشش اسپورتی متناسب با فضا انتخاب کنی و با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باشی.

4- دقت کن رنگ کفش و لباست هماهنگ باشه:

آدمای خوش‌تیپ دقت می‌کنن رنگ لباس و کفششون هماهنگ با هم و با موقعیت باشه. پس اگه می‌خوای همیشه خوش‌تیپ باشی، در این نکته هم دقت کن. البته برای هماهنگ کردن کفش و لباسات نیازی نیست تا کفش‌هایی به همۀ رنگ‌ها داشته باشی. در کنار رنگ‌هایی که دوست داری، دقت کن تا کفش‌هایی هم به‌رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری و مشکی داشته باشی. در این صورت هماهنگ کردن رنگ‌ها برات کاری نداره.

5- استفاده از لباس خواب تیپ و استایلت رو کامل می‌کنه:

فرقی نمی‌کنه در خونه هستی یا به یه مهمونی می‌ری. در هر صورت خودت رو به استفاده از لباس خواب عادت بده. در واقع با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باش. انتخاب لباس خواب متناسب با فصل یکی از این نکته‌هاست. در فصل زمستون که خونه کمی سرد میشه، بهتره که لباس خوابی بپوشی که بدنت رو بهتر بپوشونه. اما در فصل تابستون می‌تونی از انواع لباس خواب توری و باز استفاده کنی. فقط حواست به یه چیز دیگه هم باشه؛ رنگ‌های لباس خوابت رو متنوع انتخاب کن و از همۀ رنگ‌ها لذت ببر.

6- آرایشت رو با لباس‌هات و موقعیت هماهنگ کن:

شاید بعضی خانوما رو دیده باشین که آرایششون در هر موقعیتی یه جوره. فرقی نمی‌کنه مهمونی عصرونه باشن یا برن عروسی یا حتی به یه پیک‌نیک رفته باشن. در هر صورت همیشه یه جور آرایش می‌کنن. قانون خوش‌تیپ بودن می‌گه آرایش شما در مهمونی عصرونه باید با مهمونی شام و حتی با یه پیک‌نیک متفاوت باشه. آرایش ملایم مناسب یه قرار پارکه. آرایش غلیط هم مال مهمونی شبه. حواست به یه چیز دیگه هم باشه. رنگ آرایشت رو با رنگ لباسات هماهنگ کن و با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باش.

7- لباس زیرت رو با دقت و متناسب با فضا انتخاب کن:

انتخاب لباس زیر خانوما هم باید متناسب با فضا باشه. اگه در خونه‌ای و با افراد خاصی سروکار نداری، می‌تونی از لباس زیر و سوتین‌های راحت استفاده کنی؛ اما اگه داری می‌ری مهمونی، بهتره سوتینی استفاده کنی که سینه‌ها و اندامت رو افتاده نشون نده و زیباتر نشون بده. اگر هم مجلس عروسی یا مهمونی شبی در پیش دارید و لباس باز شب می‌پوشی، بهتره از سوتین‌های اسفنجی فرم‌دهنده یا سوتین‌هایی استفاده کنی که اندازه سینه رو متناسب‌تر نشون می‌دن.

برای خرید ست لباس زیر فانتزی با بهترین کیفیت و سریع ترین ارسال میتوانید به سایت دلبر پوش مراجعه کنید . سایت دلبر پوش با بیش از 10 سال سابقه ی کار در بازار بزرگ تهران فعالیت خود را با فروش لباس خواب و لباس زیر اغاز کرده است .

8- از زیورهای متناسب با استایلت استفاده کن:

هر چقدر هم اندام و پوششت زیبا باشه، بهره بردن از زیورهایی مانند گردن‌بند، دست‌بند، انگشتر و گوشواره می‌تونه تیپ و استایلت رو جذاب‌تر نشون بده. در واقع راهکار مهم دیگه برای خوش‌تیپ بودن استفاده از اکسسوری‌های جذاب و متناسب با پوشش شماست. تصور کنید چه زیباست که گردن‌بندی با نگین هم‌رنگ لباستون روی گردن شما بدرخشه یا همون نگین روی گوشواره و انگشتر شما به چشم بیاد. در واقع حواست باشه با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باشی.

 

9- کفش‌های متناسب با موقعیت بپوش:

اگه داری به یه عروسی می‌ری، تردیدی نیست که بهتره کفش پاشنه بلند متناسب با عروسی به پا کنی؛ اما اگر هم یه قرار پارک داری، چه نیازی هست که کفشای پاشنه‌بلند پا کنی و بری؟ بهتر نیست برای قرار پارک یه کفش اسپورت زیبا بپوشی که رنگش هم متناسب با رنگ لباسته؟ بعضی وقتا هم برای یه مهمونی ناهار، شام یا عصرونه داری خونه یکی از دوستات یا فامیلا می‌ری و باید کفشاتو دربیاری و بری توی خونه. به نظرتون در این شرایط هم باید بهترین و زیباترین کفشاتون رو بپوشید؟

10- استفاده از عطر مناسب رو از یاد نبر و همیشه خوش بو باش:

گاهی اوقات لازمه تا یه عطر ملایم به لباس‌هات بزنی. گاهی وقتا هم فضا عطر تندتری می‌طلبه. انتخاب عطر رو با توجه به فصل هم می‌تونی انجام بدی و عطر خنک یا گرم استفاده کنی. اما اگر می‌خوای با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باشی، دقت کن تا بوی ادکلنت فضا رو معطر کنه.

گفتار پایانی:

10 تا ترفند گفتیم که می‌تونید با این کار ها همیشه و همه جا خوشتیپ باشید. البته اول و آخر خوش‌تیپ بودن تمیز بودن بدن، و پس از آن تمیز بودن پوشاک شماست. تمیز و مرتب بودن صورت و ابروهاتون رو هم از یاد نبرید. به ناخن‌هاتون هم دقت کنید و اون‌ها رو هم‌اندازه و مرتب نگه دارید. در واقع تلاش کنید تا خوش‌تیپ بودن روش زندگی شما بشه، نه اینکه به‌طور موقتی و برای موقعیت خاصی اقدام به این کار کنید.

برای خرید انواع لباس خواب و لباس زیر میتوانید به وب سایت دلبر پوش مراجعه کنید و خریدی با تحویل سریع را تجربه کنید .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید