فرمانده نیروی زمینی ارتش: رژیم صهیونیستی بداند اگر دست از پا خطا کند این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر



فرمانده نیروی زمینی ارتش پیروزی غرور آفرین نیروهای مسلح کشور در عملیات وعده صادق را به فرمانده کل قوا تبریک گفت وتصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلابمان باشند و در عملیات« وعده صادق» ولایت مداری خود را بار دیگر به ظهور رساندند.

به گزارش ایسنا امیر سرلشکر کیومرث حیدری در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به دستاوردهای تاریخی عملیات« وعده صادق» اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد عملیات «وعده صادق» تحقق آیات قرآن در سوره عنکبوت و آیه ۴۱ آن بود که می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد.

وی توضیح داد: رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران، ستاد کل و ارتش مقدس جمهوری اسلامی این وعده الهی را محقق کردند و موشک‌ها و پهپادهای دورزن و نقطه زن نیروی هوافضای سپاه با کمک همرزمانشان در ارتش توانستند از گنبد آهنین عبور کنند و لرزه‌ای تاریخی بر اندام دشمن بیندازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد از دیگر دستاوردهای وعده صادق محقق کردن فرامین امام انقلاب و رهبر عزیزمان بود که فرمودند دوران بزن در رو گذشته است و رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان عزیز اسلام در سپاه و ارتش بودند که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند و رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید