حضور فرمانده گردان نورشمس در مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی‌ پس از شایعه شهادتش



2 بعد روز از شایعه شهادت فرمانده گردان اردوگاه نورشمس، وی در مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی حضور یافت.

به گزارش ایسنا، محمد جابر ۲۶ ساله ملقب به «ابوشجاع»، فرمانده گردان اردوگاه نورشمس، وابسته به گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همراه مبارزان فلسطینی در مراسم تشییع پیکر ۱۴ فلسطینی حضور یافت. این شهدای فلسطینی به دست ارتش رژیم صهیونیستی طی یورش به اردوگاه نورشمس در طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

ابوشجاع به خبرنگار آناتولی گفت: مبارزان فلسطینی در مقابل یورش ارتش اسرائیل به اردوگاه نورشمس ایستادند. تعدادی از اسرائیلی‌ها هم کشته و زخمی شدند اما دشمن تاکنون به آن اذعان نکرده است.  

وی گفت: پیام مبارزان این اردوگاه این است که ما دشمن را به چالش کشیدیم و انتقام خون شهدای خود را می‌گیریم. تا زمانی که خدا با ماست هیچ کسی ما را شکست نخواهد داد.

وی خطاب به مبارزان گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری و غزه گفت: ما شما را رها نخواهیم کرد و از همه افراد شریف می‌خواهیم ما را رها نکنند و در مسیر شهدا بمانند.

جمعه رسانه‌های عبری اخباری را از شهادت ابوشجاع منتشر کردند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: ابوشجاع در تیراندازی در اردوگاه نورشمس به شهادت رسید. وی از مهم‌ترین افراد تحت تعقیب ارتش اسرائیل در کرانه باختری بود و عملیات‌های زیادی علیه اسرائیلی‌ها انجام داد.

ابوشجاع بارها توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده و این رژیم بارها برای ترور وی تلاش کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی بین پنجشنبه تا شنبه عملیات نظامی در اردوگاه نورشمس انجام داد که منجر به شهادت ۱۴ تن و ویرانی گسترده در منازل و زیرساخت‌ها شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید