نوباوه: حداقل نتیجه اعتراضات دانشجویان دنیا علیه رژیم صهیونسیتی «آگاهی بخشی» است



یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز چهره کریه و سیاه آمریکا و غرب را به ویژه در حوزه‌های حقوق بشر گفت؛ حداقل دستاورد اعتراضات دانشجویان سراسر دنیا علیه اقدامات رژیم صهیونسیتی اقدامی آگاهی بخشی است.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه اظهار کرد: امروز شاهد بزرگترین نمایش در سطح جهان هستیم که طی آن شعارهایی که در حمایت از دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دادند امروز دامان خودشان را گرفته است؛ آنها مدعی هستند و تلاش می‌کنند که کشورهای دیگر را محکوم کنند؛ درحالی که امروز کشورهای دیگر اقدامات سران کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان و فرانسه را به دلیل خشونتی که علیه دانشجویان معترض روا داشته‌اند، محکوم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسأله غزه مسأله‌ای انسانی است، گفت: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان شاید بگویند این فقط مسلمانان هستند که آرمان آزادی غزه را دارند اما مشاهده می‌کنیم که امروز مردمانی از کشورهای غیر مسلمانی نظیر کشورهای اسکاندیناوی، کانادا و آمریکا به ستوه آمدند و لب به اعتراض گشودند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «امروز در سطح دنیا می‌بینیم که دانشجویان کشورهای غربی درحال طرح مطالبه علیه مقامات کشورهای خود هستند» اظهار کرد: امروز چهره کریه و سیاه آمریکا و غرب را به ویژه در حوزه‌های حقوق بشر را مشاهده می‌کنیم و معتقدم که حداقل دستاورد اعتراضات دانشجویان سراسر دنیا علیه اقدامات رژیم صهیونسیتی انجام اقدامی آگاهی بخشی است.

نوباوه همچنین درباره تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد انگیزه در دانشجویان کشورهای دیگر در امید داشتن به مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوز تاکید کرد: وعده صادق طی ۷۵ سال گذشته بی سابقه بود که یک تحول فکری و یک تحول ایدئولوژیک در کل مردم دنیا ایجاد کرده است؛ امروز همه می‌کوشند که معادلات دنیا به ویژه در خاورمیانه به ماقبل وعده صادق بر نمی‌گردد.

وی‌ ادامه داد: قطعاً وعده صادق شجاعت دنیا را بیشتر کرده است و حتی کشورهایی که شاید انگیزه‌های الهی ندارند اما وقتی رفتارهای ضد حقوق بشری را مشاهده می‌کنند، قطعا تحت تاثیر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات صهیونیستی رژیم صهیونسیتی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید