سرمربی تراکتورسازی: فردا منتظر هواداران سرسخت خود هستیم



به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ارطغرل سغلام عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی مقابل هواداران با اشاره به دیدار دو هفته پیش تراکتورسازی و رفسنجان افزود: این دیدار نقطه عطفی بود. برای ما چون برد در آن مسابقه، فشاری که از بین بردیم و نشدیم مدت هاست که تیم را می بریم، وضعیت روحی مان بهتر است و به آینده خوشبین تر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ترکیه گفت: با نگاهی به جایگاه تراکتورسازی در جدول، هر بازی برای ما یک فینال است و بازی با تیم های انتهای جدول بسیار مهم است.

سغلام خاطرنشان کرد: بعد از بازی با میس مقابل مسجد نفت سلیمان به میدان رفتیم و آنها هم مثل ما در هفته بیست و چهارم پیروز شدند و از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار گرفتند، البته نتیجه این دیدار بسیار خوب بود. برای ما مهم است.” ما می خواستیم. برد، اما کسب یک امتیاز مقابل حریف مستقیم در سخت ترین بازی خارج از خانه مهم بود.

او افزود: “ما کیفیت بازی و نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کردیم. زمان آن رسیده که خود را از انتهای جدول جدا کنیم.”

وی گفت: اینکه دو تیم زیر ما مقابل هم قرار می گیرند، فرصت خوبی برای ما ایجاد کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز تصریح کرد: به دلیل مسابقات فشرده فرصت زیادی برای تمرین نداریم اما با این وجود سعی کردیم تیم را برای بازی با هواداران آماده کنیم.

و در مورد مصدومان و محرومان تراکتورسازی در بازی فردا گفت: مصدومیت علی فتحی یتیت همچنان ادامه دارد اما بازیکن محرومی نداریم.

ساغلام خاطرنشان کرد: مصدومیت سعید فاسی و اکبر ایمانی برطرف شده و گزینه های بیشتری داریم اما واسی 25 روز از تمرین و ایمانی 50 روز با تمرین فاصله داشتند و آنها نیاز به زمان دارند تا به سطح آمادگی سایر بازیکنان برسند. .

دیدار الجرار و هواداران فردا دوشنبه از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادیگر امام (جامی) تبریز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید