نودکیا: سازمان لیگ در تعیین محل بازی با پرسپولیس ضعیف است


نودکیا: سازمان لیگ در تعیین محل بازی با پرسپولیس ضعیف است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مکان بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست و این نشان از عملکرد ضعیف سازمان لیگ دارد.

محرم ناودکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: سازمان لیگ یکی از ضعیف ترین شرایط خود را پشت سر می گذارد زیرا باید برای انتخاب حریف زمان تعیین می کرد. که هنوز تصمیم گیری نشده است. در غیر این صورت، او منطقه بی طرف را تعیین می کرد. اینجاست که فوتبال ایران شبهه ایجاد می کند.

بر اساس تصمیم کمیته انضباطی، دیدار برگشت پرسپولیس و سپاهان باید در زمین بی طرف برگزار شود و سرخپوشان به عنوان میزبان بازی برگشت، هنوز مکان بازی را مشخص نکرده اند.

ts

سرمربی تیم فوتبال سپاهان طی روزهای گذشته با اعلام اسامی مربیان خارجی به عنوان جانشینان خود گفت: حقیقت این است که یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و مسئولان باشگاه خواهان تداوم این همکاری هستند. از شرایطی که پشت سر گذاشتیم راضی بودیم، اما حقیقت این است که فصل باید تمام شود، سپس باید ببینیم عملکردمان چقدر به تیم کمک می کند و بعد در مورد آینده تصمیم خواهیم گرفت.

نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا چند مربی خارجی به جای محرم نویدکیا معرفی شوند اما ساکت مدیرعامل این باشگاه تایید کرد که از نویدکیا حمایت می کند و گزینه دیگری برای هدایت این تیم وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید