اپل احتمالاً پنل‌های OLED نازکی را برای نمایشگرهای تاشو توسعه می‌دهد


وب سایت Elec اشاره می کند که اپل در حال توسعه پنل های قدیمی بدون فیلترهای پلاریزه است. پلاریزاسیون معمولاً برای انتقال نور در جهات خاص روی نمایشگرها برای بهبود دید کاربر استفاده می شود.

یکی از مشکلات پلاریزرها این است که روشنایی پانل ها را کاهش می دهند. برای رفع این مشکل سازندگان برق بیشتری را در اختیار برد قرار می دهند که البته باعث کاهش عمر آن می شود.

Macrumors با استناد به منابع زنجیره تامین می‌گوید اپل می‌تواند با حذف فیلتر پلاریزه، پنل‌ها را نازک‌تر و برای نمایشگرهای تاشو بهینه‌تر کند. منبع همچنین خاطرنشان می کند که سامسونگ قبلاً از پنل های قدیمی بدون فیلترهای پلاریزه در Galaxy Z Fold 3 استفاده کرده است. غول فناوری کره ای همچنین از فناوری Eco Square برای افزایش انتقال نور و همچنین کاهش مصرف انرژی برای پنل های تاشو خود استفاده کرده است.

Elec همچنین در گزارشی در ماه گذشته ادعا کرد که اپل قصد دارد با ال‌جی برای تولید شیشه‌های تاشو فوق‌العاده نازک برای مدل‌های آینده مک‌بوک و آی‌پد همکاری کند. این وب سایت همچنین اشاره کرد که پنل ترجیحی اپل از پلکسی گلاس نازک تری به جای پلی آمید استفاده می کند، همانطور که در اکثر نمایشگرهای تاشو فعلی دیده می شود.

مقالات مرتبط:

راس یانگ همچنین گفت که اپل در حال بررسی لپ‌تاپ‌های تاشوی تمام صفحه با صفحه‌نمایش حدود 20 اینچ است. یانگ فکر می‌کند اپل این دستگاه‌ها را در دسته‌بندی کاملاً جدیدی معرفی خواهد کرد. به گزارش یانگ، این محصولات به دو صورت قابل استفاده است. در حالت اول نیمی از صفحه نمایش به عنوان کیبورد و در حالت دوم می توان با بازکردن صفحه نمایش و استفاده از موس و کیبورد خارجی در ابعاد بزرگتر از آن استفاده کرد.

Minguchi Koo همچنین معتقد است که اپل در حال آزمایش دستگاهی با صفحه نمایش 9 اینچی تاشو قدیمی است. کو اعلام کرد که توسعه محصول تاشو اپل با دستگاه‌های سایز متوسط ​​آغاز می‌شود و سپس به دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ادامه می‌یابد. به گفته Koo، اپل در نهایت می تواند از نمایشگرهای تاشو در دستگاه های کوچکتر مانند آیفون استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید