مقاومت مردم دزفول باید در قالب فیلم و کتاب ثبت و به آیندگان منتقل شود – مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دزفول که در اتاق جلسات ستاد انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران: باید به سخنرانی محدود شود، اما مسئولان شهری باید مطالبه کنند یونانی این حضور دستاوردهایی برای مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسئولان دزفول به مناسبت روز چهارم خرداد رنگ و بوی خدمات خود را به مردم نشان می دهند، افزود: باید در حوزه آب، فاضلاب، گاز، برق، کشاورزی، مسکن و فاضلاب خدمات رسانی شود. سایر مناطق برای مردم این شهرستان به درستی اطلاع رسانی شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: حس خوبی را به مردم منتقل می کند.

سردار حاجتی ادامه داد: به عنوان مثال می توان به مناسبت چهارم خرداد برنامه های خوبی در حوزه سلامت و حمل و نقل عمومی برای مردم اجرا کرد که باعث افزایش رضایت آنها می شود.

وی بر اهمیت تبیین جهاد و لزوم حفظ و نشر عزت و حماسه های مردم دزفول در جنگ هشت ساله تاکید کرد و گفت: مردم دزفول در شرایط بسیار سخت، مقاومت و پایداری حماسه آفریدند. دزفول باید الگویی برای سایر شهرها باشد و مسئولان باید فیلم های بیشتری تولید کنند و کتاب هایی را منتشر کنند که دارای محتوای مقاوم دزفول باشد.

سردار حاجتی تاکید کرد: مدیران با تمام توان خدمت کنند یک گزارش مردمی باشید و تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس انجام دهید.

شرح برنامه های احیای چهارم خرداد

مدیر فرهنگسرای و موزه دفاع مقدس دزفول در این نشست گفت: مقاومت و پایداری الگوی پیشرفته ای است که انقلاب را حفظ و ادامه داد.

سرهنگ بهزاد جولای وی با اشاره به اینکه تفکر نسل های آینده حاصل عملکرد ماست، افزود: امروز وظیفه همه ماست که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به نسل جدید و آینده منتقل کنیم. اجرای برنامه ها و استفاده از امکانات و قابلیت ها».

وی افزود: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و همه ادارات به نوبه خود باید با استفاده از آخرین فناوری ها، رشادت ها و افتخارات این شهرستان در دوران دفاع مقدس را شناسایی، ثبت و انتقال دهند و به همه نسل ها منتقل کنند.

دبیر ستاد احیای چهارم خرداد چهارمین برنامه خرداد را محصولی دانست. باطله و تمامی مدیران و دستگاه ها افزودند: در سال گذشته برنامه های بسیار خوبی در فضای مجازی و واقعی برگزار شد که امیدواریم امسال با اجرای برنامه های مختلف در راستای فرهنگ دفاع مقدس به ارائه مقاومت و مقاومت بپردازیم. پایداری مردم دزفول و انتقال آن به نسل های آینده و الگوی مناسبی برای کشورهای حوزه مقاومت باشد.

سرهنگ جولای وی با تشریح برخی از برنامه های گرامیداشت چهارم خرداد گفت: در 27 اردیبهشت نمایشگاه دستاوردهای دزفول با حضور شرکت های دانش بنیان و تولیدی در حسینیه سرالله برگزار می شود.

وی در ادامه غبارروبی مزار شهدا و قرائت دعای کمیل در 29 اردیبهشت در برنامه های گرامیداشت چهارم خرداد ادامه داد: مادر در اردیبهشت ماه نیز برنامه ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و تیپ 292 زرهی در تیپ برگزار می شود.

و دبیر ستاد چهارم خرداد با بیان اینکه سی و یکم اردیبهشت ماه به برنامه های تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس اختصاص دارد، اضافه کرد: آه تو حرکات نمایشی در اداره ورزش و جوانان و دوم خرداد برنامه هایی در پایگاه چهارم ماهیگیری برگزار می شود.

سرهنگ جولای وی گفت: سوم خردادماه مراسم تجلیل از جانبازان ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی برنامه چهارم خرداد گفت: برنامه اصلی بزرگداشت چهارم خرداد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه دزفول ساعت شش عصر در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

سرهنگ جولای وی با اشاره به آغاز راه اندازی فضاهای شهری توسط شهرداری گفت: ادارات فرهنگ، ارشاد، اوقاف و امور خیریه، apvaسازمان تبلیغات، حوزه هنری و کانون انس با قرآن نیز برنامه هایی را برای گرامیداشت چهارم خرداد تدارک دیده اند. وشهرداری و سپاه پاسداران نیز مراسم محله ای برگزار خواهند کرد.

یادآور می شود: سایر ادارات و ارگان ها برنامه های خود را با ذکر جزئیات به دبیرخانه ستاد چهارم خرداد ارائه کنند.

سرهنگ جولای وی خواستار مشارکت گسترده اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای پوشش برنامه های 13 خرداد شد و تاکید کرد: هدف اولیه همه این برنامه ها ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی عزت و حماسه دزفول است. نسل جدید.

دیدگاهتان را بنویسید