پرونده تخلف کارخانه قند روی میز تعمیرات فارس است


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بنیاد فارس السیلمه گفت: در پی اجرای طرح نظارت بر تولید بر توزیع کالاهای مصرفی به ویژه شکر و شکر، عرضه خارج از شبکه شکر انجام شد. در مصر نقض شد. یکی از واحدهای تولید شکر در استانداری با هوشیاری بازرسان این سازمان رونمایی شد و پرونده متخلف این کارخانه به ارزش 132 میلیارد ریال به اصلاحات دولت ارجاع شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: بر اساس تحقیقات و بازرسی های انجام شده توسط بازرسان سازمان صمت از کارخانه قند، علیرغم اطلاعیه های متعدد، این کارخانه بدون داشتن گواهینامه اقدام به فروش شکر به خریداران می کند. کد.” با توجه به اینکه شکر یکی از کالاهای اساسی است و نیاز به نظارت و کنترل آن در شرایط فعلی مورد توجه بازرسان قرار دارد، لذا برای واحد تولیدی پرونده ای بابت عرضه خارج از شبکه 1000 تنی تشکیل شد. و به ارزش 132 میلیارد ریال جهت سیر مراحل قضایی به سازمان اصلاحات دولتی وسط استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان شرکت صمت فارس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از آیین نامه 124 مراتب را به ستاد این سازمان اطلاع دهند.

ts/kh




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید