خیال مردم برای تحقق وعده های رئیس جمهور راحت می شود/ ساختار اقتصادی کشور اصلاح می شود


به گزارش خبرگزاری فارس از سریک، خطیب حج علی ابراهیمی خطیب جمعه مدینه منوره در خطبه های نماز جمعه این هفته با استناد به حدیث پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) اظهار داشت: اصلاح روابط و اصلاح روابط ضروری بود. اخلاق اجتماعی مردم

وی افزود: گذشت از ویژگی های اخلاقی مهم پیامبر گرامی اسلام است و اکنون اگر ما مسلمانان بردبار و بردبار باشیم، احساس آرامش می کنیم، امروز لازم است که چنین الگوی اخلاقی بزرگی جایگاه اولیه خود را پیدا کند، در جامعه ما و مسئولان متواضع هستند «مهربانی و فروتنی را از پیامبر بیاموزید.

امام جمعه موقت به سیریک تصریح کرد: در جامعه امروز ما، اشارات بزرگ از سنت، مصداق بارز اخلاق حسنه است و می تواند الگوی خوبی برای مسلمانان جهان باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: این روزها در آستانه سالگرد لغو پروانه دخانیات نقش مهم مرجعیت در این امر مشخص است همچنان که فتوای امام زمان(عج) در ماجرای سلمان رشدی داعش در عراق شاهد شکستن کمر داعش با فتوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیستانی و رهبری سردار دلها و حضور مجاهدین عراقی در فرصت مناسب بودیم.

امام جمعه موقت سریک ضمن تبریک فرارسیدن روز ادبیات فارسی اذعان داشت: دانش آموزان عزیز ما باید قدر زبان فارسی را بدانند زیرا این زبان هویت ماست و امروز شاهد بیشترین هجمه ها به زبان فارسی هستیم. زبان، پس وظیفه ما حفظ و حراست از آن است.» این زبان بر عهده علمای جامعه است.

وی با اشاره به تحولات اقتصادی در جامعه گفت: بحث اصلاحات اقتصادی در دستور کار دولت مقتدر ایران یکی از موضوعات مهم جامعه در حال حاضر است و مردم باید به تورم خوشبین باشند چرا که قاچاق را محدود می کند. کالا و دولت.» باید برای جلوگیری از افزایش قیمت مواد اساسی تلاش کرد، انشالله این مشکلات مثل گذشته حل می شود و مردم ایران دوباره با سر بالا از این امتحان بیرون می آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه همکاری با دولت برای پیشبرد امور اقتصادی یکی از مهمترین وظایف ما در حال حاضر است و مردم اطمینان دارند که رئیس جمهور انقلابی ما به همه وعده های خود عمل خواهد کرد و ساختار اقتصادی را بهبود خواهد بخشید. اصلاحات و پاکسازی کشور از آفات فاسد.

انتهای پیام/ 88055




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید