تنها تیم برنده مسابقه استارت آپی اینوتکس 2022 راهی ارمنستان خواهد شد



با مرحله نهایی رویداد هلو اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس، تیم استارت آپ لندن موفق به کسب 5 رای شد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 به میزبانی پارک فناوری پردیس از روز سه شنبه 20 اردیبهشت آغاز و امروز جمعه 23 اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این رویداد، مرحله نهایی یکی از رویدادهای جانبی اینوتکس به نام “اینوتکس پیچ” با حضور 16 تیم منتخب از مرحله شهرستانی برگزار شد.

رویداد هلو اینوتکس یک مسابقه استارتاپی با حضور سرمایه گذاران و ثبت نام داوران ایرانی و بین المللی است و چهارمین دوره آن با رقابت بزرگ بین استارت آپ های سطح استان آغاز شد.

اولین مرحله این مسابقات در چند ماه گذشته در استان های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان، قم و آذربایجان غربی برگزار شد و 16 تیم برتر این مسابقات برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شدند.

در مرحله اول این رویداد، استارت آپ ها ایده های تیم های شرکت کننده را به صورت آنلاین قضاوت کردند. استارت آپ های منتخب برای رقابت رودررو با سرمایه گذاران دعوت شدند.

در مرحله مسابقه سرمایه گذار، تیم های استارت آپی ابتدا در دوره آموزشی نحوه درخواست سرمایه گذار شرکت کردند و سپس ایده یا محصول خود را در حضور سرمایه گذاران داخلی ارائه کردند.

در این مسابقات 16 تیم شرکت کردند که شامل تیم های زیر می باشد:

تیم لندن از تهران
استودیو طبیعت از تهران
کتابی زنده از تهران
نادر ارتباطات غستار رازی
وب متریک سمنان
دنیای سلامت سبز از زنجان
کافه توک از کرمانشاه
پردازنده های اصلی برای پردازش عمودی از سامنان
تکنسین های اینترنت اشیا از شیراز
آروم زست کاوان ارومیه
رایان پلیمر آرتا از تبریز
گروه پای صنعتی کرمانشاه
غذای واقعی فرتک ناگو از اردبیل
پایتخت آریا از زنجان
جبیز از شیراز
زمین قم

این تیم ها محصولات یا خدمات خود را در بخش «نبرد اینوتکس» ارائه کردند که در آن هشت گروه برای مناظره انفرادی انتخاب شدند و در نهایت تیم های لندن، استودیو نیچر، گروه صنعتی پای و سلامت سبز دانش پژوه به مرحله بعد راه یافتند. .

مرحله نهایی مسابقات با حضور تیم های لندنی و گروه صنعتی پای برگزار شد و در نهایت لندن برنده این دوره از مسابقات شد.

در نهایت برندگان نهایی این مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و تسهیلات به ارزش پنج میلیارد ریال از پست بانک ایران، از حمایت دبیرخانه رویدادهای اینوتکس برای شرکت در رویداد استارتاپ سامیت سوان در ارمنستان بهره مند خواهند شد.

مسابقه چرخش اینوتکس با هدف ارائه و سرمایه گذاری ایده ها و استارت آپ های مستعد از شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس از سرمایه گذاران، متقاضیان، شتاب دهنده ها و علاقه مندان برای شرکت در این رویداد و سرمایه گذاری بر روی ایده های برگزیده دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید