خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، «ننگ سالی»، «موسی عزیز»، «دعوای خانه دار»، «بچه های خوش آمدید»، «حربین» و «شیخ چخیها» شش عنوان اول انتشارات راه یار در سی و سومین کتاب بین المللی تهران عرضه می شود. منصفانه و آشکار شد.

بر اساس این گزارش؛ “شرم بر سالی”؛ خاطرات مردم محله سیدعلی قلی اصفهان از زمان کشف حجاب، نهی از روزه و گرسنگی را روایت می کند.

«موسی عزیز»؛ همسر و بستگان وی به بیان خاطراتی از شهید موسی عزیزآبادی از مدیران نیروی انتظامی کشور پرداختند که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن برای تامین امنیت مردم تلاش زیادی کرد. این کتاب نیز توسط محمد کازرانی، محمدعلی نظیری، تحقیق و تصحیح و علی رضا اشرفی نسب نوشته شده است.

فیلم «خانه دار مبارز» نیز روایتگر خاطرات شفاهی عقدس حسینیان، زن فعال و فعال انقلاب اسلامی در مشهد است.

“سلام بچه ها”؛ تاریخ شفاهی شکل‌گیری و گسترش مجله سلام پاشا یکی از مهم‌ترین مجلات کودک و نوجوان و تأثیر آن در کشور توسط مهدی خججی تحقیق و تدوین شد.

“وارسی”؛ نگاهی به نشاط و شوخ طبعی در زندگی و جهاد شهدای مدافع حرم مشهد پنجمین عنوان انتشارات «رهیر» است که در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه و عرضه می شود. این کتاب توسط ناصر الجوادی نوشته شده است.

«فراری ها» عنوان ششم این ناشر با تحقیق و گردآوری محمدمهدی احمدیان، داستان ها و فرازهایی از مبارزه برای شرکت در جنگ سوریه را روایت می کند.

بر اساس این گزارش، انتشارات راه یار در اولین سال حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارائه بیش از صد موضوع مختلف در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی فرهنگ و رسانه برگزار می شود. جبهه هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، معلمان تاریخ شفاهی، مربیان و مدارس انقلاب، جهاد سازندگی و … در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید