خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی تصویر. حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری محکوم شد الهه پخت و پز به عنوان مدیر جدید مرکز بین بین المللی سوره عین.

و در متن این جمله به الهه خطاب شده است پخت و پز بیا:

«با توجه به تجربه مؤثر و مهارت حرفه ای شما در توزیع بین المللی، به عنوان مدیر مرکز بین المللی سورت منصوب می شوید.

مهمترین مسئولیت های شما در این سمت به شرح زیر است:

– تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف با هدف تبدیل شدن به مرکز بین المللی برترین گروه های پخش سینمای جهان بر اساس استانداردهای داخلی و خارجی در هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی.

حمایت و ترویج آثار سینمایی ایرانی منطبق با فرهنگ اسلامی ایرانی توجه ارزش های مشتری مداری، نوآوری و استفاده تجربه و تخصص جهانی است.

– توسعه بازار و محصولات شرکت سینمایی تصویر از طریق همکاری با واحدهای پخش و تولید سازمان و کسب امتیاز توزیع. بین المللی جلوه ها همستر است امور خارجی و تعیین اولویت های بازار با توجه به نوع تولیدات سازمان و سیاست های کلی انقلاب اسلامی

– با ایجاد و بهبود کانال های ارتباطی، تهیه اخبار، حضور در رویدادها و بازارهای سینمایی و برگزاری رویدادهای مرتبط در سراسر کشور، برند سوره را در صحنه بین المللی معرفی کنید.

افزایش درآمد ارزی از طریق کسب درآمد از بازارهای داخلی و بین‌المللی، جشنواره‌ها، تلویزیون‌ها، سیستم‌های ویدئویی آنلاین بین‌المللی، سیستم‌های هواپیمایی خارجی و سایر مشتریان بین‌المللی.

حمیدرضا جعفریان نیز از تلاش ها و فعالیت های مثمر ثمر مریم نقیبی، مدیر سابق مرکز بنغازی است. بین المللی سوره را حمد كردم و تشكر كردم.

دیدگاهتان را بنویسید