شرین ابوعقلی، عروس بیت المقدس/ شهادت «شیرین» گروه های فلسطینی را متحد می کند.



سفیر فلسطین در تهران گفت: ما از جامعه جهانی می خواهیم که ظلم و سیاست یک بام و دو هوا است.

به گزارش ایسنا، سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران در مراسم افتتاحیه دفتر یادبود خبرنگار الجزیره و عروس بیت المقدس و همچنین همزمان با هفتاد و چهارمین سالگرد نکبت گفت: شرین. شهید به کاروانی که فلسطین هر روز ارائه می دهد پیوست. شهدایی که با گلوله های ارتش اشغالگر به شهادت رسیدند. ارتشی که رژیم اشغالگر با وقاحت آن را نیروهای دفاعی اسرائیل نامید. ارتشی که علیه قلم، راستگویان و ثبت کنندگان جنایات رژیم اشغالگر علیه فرزندان رزمنده ما فعالیت می کند.

وی افزود: این ترور مصادف با هفتاد و چهارمین سالگرد اشغال فلسطین (روز نکبت) است و ما به جامعه جهانی می گوییم ظلم بس است… سیاست یک بام و دو چهره کافی است. اشغال فلسطین جنایتی است که با گذشت زمان تمام نمی شود.

این دیپلمات فلسطینی گفت: مردم فلسطین با جنایت مضاعف روبرو هستند. اول اشغال فلسطین توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل و دوم ناتوانی جامعه جهانی در تحمیل قوانین مشروع بین المللی بر فلسطین.

سلام الزواوی ادامه داد: شیرین قهرمان جان خود را وقف دفاع از آرمان و ملت خود کرد، مانند ده ها خبرنگار دیگر که درد مادران شهدا، اسرا و مردم ما را در اردوگاه ها، شهرها و روستاهای فلسطینی که توسط آنها به شهادت رسیدند بازگو کردند. نیروهای اشغالگر.”

وی همچنین گفت: خبرنگاران ما که به سخنرانی، سخنرانان و لباس های مطبوعاتی مسلط هستند، همواره مورد هجوم نیروهای اشغالگر اسرائیل بوده و هستند و شیرین در محل کار خود به شهادت رسید و یک بلندگو در دست داشت، نه تفنگ، تفنگی که با دقت و عمد مورد هدف قرار گرفت».

وی خاطرنشان کرد: شیرین، عروس بیت المقدس، عروس بهشت، عروسی که اخبار جنایات ارتش اشغالگر اسرائیل را پوشش داد و امروز آن را اعلام کرد. شهادت ابوعقیله حلو ما را از هر گروه و اندیشه ای در زیر پرچم فلسطین که عنوان حاکمیت و هویت ملی ماست متحد کرد.

سفیر فلسطین در تهران افزود: ما از بازرسی مشترک با نیروهای اشغالگر خودداری کردیم، زیرا به آنها اعتماد نداریم و برای مجازات عاملان این اقدام به دادگاه بین المللی خواهیم رفت.

وی همچنین گفت: ضمن تسلیت به خانواده، همکاران، دوستان، خبرنگاران و تمامی کسانی که این جنایت را محکوم کردند، به اصحاب رسانه جهان و جهان و محکومین آن تسلیت می گوییم. جنایتی دردناک.» جنایتی که رژیم آپارتاید اسرائیل را محکوم می کند و در پایان به شما می گویم که هر چقدر هم که طول بکشد، سرزمین همیشه اشغالگر را طرد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید