مربی نساجی: بازی را با فشار شروع کردیم/ تساوی مقابل مسجد نفت سلیمان عادلانه بود


به گزارش خبرگزاری فارس از مسجد سلیمان، اسماعیلی اسماعیلی پس از تساوی انفرادی مسجد سلیمان با بافندگان گفت: پس از اتفاقی که برای تیم ما افتاد، شرایط خاصی داشتیم. بعد از آن دیر به شهر مسجد سلیمان الطیبه رسیدیم و به این بازی رسیدیم. دیر به زمین آمدیم و بازی را تحت فشار شروع کردیم. از آنجایی که هفته گذشته فقط یک جلسه تمرین کردیم، با این حالت پاهایمان را روی زمین گذاشتیم.

وی افزود: تیم ما 31 بازی با همین سیستم انجام داد که شامل مسابقات جام حذفی هم می شود اما امروز به دلیل آنچه داشتیم سیستم را تغییر دادیم. با نگاهی به اتفاقاتی که در هفته گذشته برای ما افتاد، در ابتدای بازی، او یک موقعیت خوب 3-2 برای تیم نفت مسجد سلیمان به ما داد، علیرضا حققی امروز هم مثل گذشته کار کرد. بعد از آن صحنه ها، بچه ها واقعاً خوب کار کردند و ما در نیمه اول موقعیت 3-2 خوبی داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

سرمربی نساجی گفت: نیمه اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم به دلیل تغییراتی که انجام دادیم سعی کردیم با ارسال نیروهای هجومی بازی را کنترل کنیم. در نهایت این دیدار با نتیجه انفرادی به پایان رسید که البته نتیجه عادلانه ای بود. اگر در دقایق آخر کمی باهوش تر بودیم، آن گل را نمی خوردیم. امیدوارم بچه ها به خود بیایند و بیشتر استراحت کنند تا در بازی های آینده موفق باشیم.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید