معاون اول رئیس جمهور از بازار پروتئین و میدان میوه و تره بار اسلامشهر بازدید کرد


    معاون اول رئیس جمهور از بازار پروتئین و میدان میوه و تره بار اسلامشهر بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (شنبه) از بازار پروتئین و میدان میوه و تره بار اسلامشهر بازدید کرد و از توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، محمد مخبر در این بازدید که استاندار تهران را همراهی می کرد، ضمن گفتگوی دوستانه با مردم و دلالان این بازار به صورت مستقیم در خصوص نحوه تغییر قیمت ها، فراوانی و توزیع کالاهای اساسی که مردم نیاز دارند به ویژه لبنیات، روغن، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح تحول دموکراتیک و توزیع عادلانه یارانه ها.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید میدانی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، پس از شنیدن مشکلات و دردسرهای مردم و اصناف مختلف، ضمن تایید توزیع و فراوانی کالا در کشور، دستورات لازم را برای رفع مشکلات ارائه کرد. و درخواست های خود را صادر کردند.
مخبر در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر تاثیرات اجرای طرح دموکراتیزاسیون و توزیع عادلانه مزایا بر زندگی مردم تصریح کرد: تلاش می شود با تمهیدات لازم هزینه اضافی بر اکثریت مردم تحمیل نشود. .
وی در خصوص توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: برای تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث تقدم و تاخیر در توزیع کالا شده است اما به نقطه مورد نیاز خواهیم رسید. در روزهای پیش رو.”
معاون اول ادامه داد: در حال حاضر مشکلی برای توزیع مرغ نداریم، روغن در سراسر کشور توزیع می شود و اجناس مورد نیاز مردم بلافاصله در اختیار آنها قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید