ویندوز 11 با ویژگی اقدامات پیشنهادی هوشمندتر خواهد شد


نرم افزار مدیریت ایمیل هر روز هوشمندتر می شود و با هوش مصنوعی می توانند به طور خودکار پیش نمایش پیوند را نمایش دهند یا شماره تماس را به لینک قابل کلیک تبدیل کنند. اکنون مایکروسافت ویژگی های مشابهی به نام «کسب و کار پیشنهادیبه آخرین نسخه Windows 11 Insider اضافه شده است.

مقالات مرتبط:

مایکروسافت اخیرا بیلد 25115 را برای Dev Channel Insiders منتشر کرده است. اگرچه تعداد ساخت از 22616 به 25115 افزایش یافته است، اما هنوز ویژگی های مهمی در این نسخه وجود دارد و ردموندی ها فقط سیستم تشخیص صدای ویندوز را بهبود بخشیده اند. اما در این بین قابلیت دیگری به نام Suggested Actions وجود دارد که در واقع یک قابلیت کاملا جدید برای ویندوز است.

توجه داشته باشید که قابلیت Suggested Actions فقط در نسخه 25115 موجود است، کاربران کانال بتا یا نسخه پایدار ویندوز 11 از این ویژگی استفاده نخواهند کرد. علاوه بر این، این ویژگی در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده فعال است و در مناطق دیگر در دسترس نیست.

ویژگی Suggested Actions، همانطور که از نامش پیداست، برای نمایش پیشنهادات مختلف طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، پس از برجسته کردن یک متن با توجه به محتوای آن، یک پیشنهاد به شما نشان داده می شود. به عنوان مثال، اگر شماره تماس برجسته شده باشد، یک دکمه کوچک برای فراخوانی برنامه های پیشنهادی نمایش داده می شود.

ویژگی اقدامات پیشنهادی در مایکروسافت ویندوز 11

علاوه بر این، می توانید همین کار را برای تاریخ ها انجام دهید. به این ترتیب، اگر تاریخ وارد و برجسته شود، به طور خودکار یک کادر کوچک برای ایجاد یک رویداد جدید در تقویم یا برنامه ایمیل نمایش داده می شود. سپس با انتخاب هر یک از گزینه ها، کادر تاریخ در اپلیکیشن مربوطه به صورت خودکار پر می شود.

ویژگی اقدامات پیشنهادی در مایکروسافت ویندوز 11

مقالات مرتبط:

اگر ویندوز موبایل وجود داشته باشد، قطعاً دستگاه کارآمدتری با اقدامات پیشنهادی و امکان ایجاد رویدادهای جدید از طریق پیامک دریافت خواهیم کرد. همچنین، از آنجایی که اکنون می‌توانیم نام افراد را با نمایه‌های برنامه Outlook آنها مرتبط کنیم، ممکن است ویندوز هوشمندتر از امروز باشد. بنابراین، در آینده، رابط کاربری پرکاربردترین محصول ردموند، پس از انتخاب یک متن، چیزی فراتر از جستجوی بینگ را نشان خواهد داد.

البته سوال اصلی این است که ویندوز به کدام پیشنهاد متن انتخاب شده را در اولویت قرار می دهد و در شرایط مختلف چه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید