تیم اول سپاهان اصفهان/ حردانی بهترین بازیکن


تیم اول سپاهان اصفهان/ حردانی بهترین بازیکن

در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، برترین های هر دسته مشخص شدند.

دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران با 8 دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدارها استقلال ایران موفق شد فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد. تهران هم در سیرجان پرسپولیس را به سپاهان اصفهان باخت.

هوادار تهران 1 – فجر سبسی شیراز صفر

یک صحنه شهر خودرو – پکان تهران وان

آلومینیوم اراک 2 – صنعت نفت آبادان یک

مس رفسنجان یک – سیرجان گل جوهر ۲

فولاد خوزستان یک – استقلال تهران 2

روغن مسجد سلیمان یک – نساجی مازندران یک

آهن صفر اصفهان – تراکتور صفر تبریز

پرسپولیس تهران 1 – سپاهان اصفهان 2

تیم فوتبال سپاهان

سپاهانی ها در هر دو نیمه بازی مقابل پرسپولیس تیم اول بودند. آنها در دقیقه 36 توسط محمد نژاد مهدی به گل رسیدند و در نیمه اول پیروز شدند.

در دقیقه 48 نیمه دوم سجاد شهبازاده گل دوم سپاهان را مقابل پایتخت به ثمر رساند.

پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت به سمت دروازه سپاهان حمله کرد و علی نعمتی در دقیقه 84 موفق شد یکی از گل هایش را با ضربه سر جبران کند.

سپاهانی ها می توانستند در نیمه دوم با ضد حملات دروازه پرسپولیس را باز کنند اما بازیکنان این تیم با احتیاط موقعیت خود را از دست دادند. شاگردان نوید کیا در جریان پیروزی مقابل پرسپولیس اختلاف را با این تیم به دو امتیاز رساندند.

سپاهان هم اکنون با 52 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

تیم فوتبال سپاهان

فرهاد مجیدی پس از مدت ها موفق شد فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد و رکورد شکست ناپذیر خود در لیگ برتر انگلیس را نیز حفظ کند.

فولاد در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل آبی های پایتخت شکست خورد که 11 بازی در لیگ برتر شکست نخورده بود.

استقلال با 63 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

استقلال سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر انگلیس، پرسپولیس را مقابل سپاهان شکست داد.

تیم فوتبال سپاهان

صالح حردانی در انتقال زمستانی از فولاد به استقلال رفت و توانست جناح راست استقلال را تقویت کند. او در چند بازی اخیر استقلال نقش تاثیرگذاری داشت. الحردانی در دیدار با تیم سابقش در دقیقه 53 با یک پاس امیرحسین حسین زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز از فرصت به خوبی استفاده کرد و اولین گل این دیدار را برای استقلال به ثمر رساند.

و در دقیقه 73 صالح حردانی گل دوم استقلال را مقابل شهاب قاردانه دروازه بان فولادی ها به ثمر رساند تا آبی پوشان پایتخت در اهواز پیروز شوند و شاگردان جواد نکونام را شکست دهند.

تیم فوتبال سپاهان

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم میزبان سپاهان بود اما با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این دو تیم در این فصل باید خارج از تهران و اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. سپاهان در بازی رفت در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس بود و در نهایت با یک گل مغلوب پایتخت شد.

پرسپولیسی ها پیش از این دیدار، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و امام یادگار تبریز را به عنوان ورزشگاه مورد علاقه خود برای میزبانی از سپاهان پیشنهاد کردند، اما هیات های فوتبال و شورای تامین این دو شهر پیشنهاد پرسپولیس را رد کردند. در نهایت از ورزشگاه الشهید دیدن کردند و سلیمانی سیرجان برای آنها ورزشگاهی را برای میزبانی از سپاهان انتخاب کرد.

تیم فوتبال سپاهان

دیدگاهتان را بنویسید