خبر خوب برای بازماندگانی که حمایت می شوند



به گفته رئیس سازمان هدفمندی امدادرسانی، تا پایان هفته جاری یا اوایل هفته آینده سایت سازمان هدفمندی برای ثبت نام مشمولان راه اندازی می شود و پس از آن اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود. ..

محمدرضا مرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی امدادرسانی برگزار شد. .

وی ادامه داد: با توجه به توضیحات رئیس سازمان هدفمندی امدادرسانی، سایت سازمان هدفمندی امدادرسانی برای ثبت نام از بازماندگان دریافت تسهیلات در اواخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده راه اندازی می شود و پس از آن به اطلاع آنان خواهد رسید. اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود.» همچنین بر اساس دستور رئیس جمهور به افرادی که به کاهش یارانه یا رده های اعشاری اعتراض دارند یارانه پرداخت می شود.

مرتاج الدینی با بیان اینکه عمده گلایه نمایندگان به وزارت کار مربوط به عملکرد وزارت کار در تعیین شاخص ها است، بیان کرد: وزارت کار شاخص ها را به گونه ای تنظیم کرده که بسیاری از مردم را آماده می کند. آنها از دریافت حمایت مستثنی هستند، نیستند، بنابراین باید شاخص ها اصلاح شود و شاخص ها اصلاح شوند.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی نحوه ثبت نام از مشمولان حمایتی و تعیین معیارها و شاخص هایی برای لغو یارانه دعوت می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید