پاسخ مدافع استقلال به توییت وزیر سابق چسمه: قهرمانی استقلال با اتفاقات سال های اخیر لذت دیگری دارد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی درباره احساسش برای قهرمانی استقلال پس از 9 سال حضور در لیگ برتر انگلیس گفت: این مسابقات را به هوادارانمان تبریک می گویم. آنها شایستگی این قهرمانی را داشتند زیرا در این چند سال با برخی چیزها سختی سپری کردند و از هم تیمی هایم و کادر مربیگری تشکر می کنم که دیروز سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: خدا را شکر موفق به کسب سه امتیاز مقابل فولاد شدیم و قهرمان شدیم. امیدوارم بتوانیم در سه بازی باقی مانده هم همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم فصل را بدون باخت به پایان برسانیم.

بازیکن استقلال با بیان اینکه این تیم در چند فصل گذشته برای کسب عنوان قهرمانی تحت فشار زیادی بوده و حالا قهرمانی در این جام چه معنایی دارد، گفت: این مسابقات برای ما شیرین است. ضعف او چون در 4-5 سال گذشته اتفاقی افتاده که همه می دانند و من نمی خواهم زیاد آن را باز کنم. شادی قهرمانی خیلی بیشتر است زیرا بعد از اتفاقاتی کادر فنی و تیم ما نشان دادند که شایسته این قهرمانی هستیم و شاید در ابتدای فصل انتقادات زیادی به آن وارد شد. خالصآنها هم مثل ما در جایی بازی کردند و با نتیجه مساوی از استقلال انتقاد کردند، اما ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم و هدفمان این است که سه بازی باقیمانده را با قدرت ادامه دهیم و با پیروزی در آنها، فصل را در مسیر خوبی که از آن داشتیم به پایان برسانیم. . شروع فصل.

نگاهی به توییت محمدجواد آذری جهرمی، وزیر اسبق ارتباطات پس از قهرمانی استقلال مبنی بر اینکه «فکر می‌کنم در یک مسابقه پنج امتیاز جلوتریم؛ حالا متعجب؟ 5 حس ما پرسپولیسی ها این درست است پایان ما آرهگفت به او خسته نباشید می گویم. من اگر جهرمی آذربایجانی بودم خیلی بدتر جواب می دادم. به هر حال بعد از این پنج سال اتفاقی که امسال برای تیم ما افتاد برای تیم آنها نیفتاده است، منظور من را متوجه شدید. اگر من یک آذربایجانی باشم، مطمئناً نمی توانم خودم را در سبک کنترل کنم. میگم دیگه خسته نباشی کهاگر خدا بخواهد اجازه نده هیچ اتفاقی برای کسی بیفتد

وی از احتمال تکرار موفقیت های استقلال در صورت ایجاد ثبات در این تیم و ادامه کار مصطفی صحبت کرد. آجورلو فرهاد مجیدی پاسخ داد: اکنون هدف ما کسب پیروزی در سه دیدار باقی مانده است و دوست داریم آنها را هم ببریم. بعد از بازی با سپاهان هم گفتم می خواهیم 5 بازی باقی مانده را ببریم که تا الان در دو بازی پیروز شده ایم. کهاگر خدا بخواهد ما در سه بازی آینده پیروز خواهیم شد. البته ثبات در تیم مطمئناً چشمگیر است. اگر بازیکنان و کادر فنی با هم متحد شوند و این روند را در ادامه این فصل و فصل آینده ادامه دهیم، بازیکنان و کادر فنی جابه جا نشوند، قطعاً فصل آینده هم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع استقلال که سابقه حضور در جام جهانی 2018 را دارد، درباره آخرین شرایط تیم ملی، هم تیمی هایش با انگلیس و آمریکا و برنده بازی ولز – اسکاتلند – اوکراین توضیح داد: جمله در مورد قرعه‌کشی تیم ملی گفتیم، شاید گروه ما نسبت به جام جهانی قبلی راحت‌تر باشد و تیم‌هایش نامی از همکارانمان در فصل قبل نداشته باشند، اما مطمئناً گروه سختی داریم، نباید پیشنهاد کنیم که این گروه باشد. گروه آسان است و انتظارات را بالا می برد. باید برای تیم ملی برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و بازی های دوستانه خوبی داشته باشیم تا آرامش و امکانات برای این تیم فراهم شود. بازیکنان تیم ملی واقعا لایق بهترین امکانات هستند. آنها با نتایج خود نشان دادند که فدراسیون باید تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات دوستانه، اردوها و امکانات تمرینی انجام دهد تا این امر محقق شود.اگر خدا بخواهد بیایید برای اولین بار از گروه خود خارج شویم زیرا توانایی انجام این کار را داریم.

چسمه درباره شانس بازگشتش به تیم ملی گفت: تلاش می کنم اما این نظر سرمربی تیم ملی است. بازی در تیم ملی برای من افتخار است اما او باید مربی مرا انتخاب کند، اگر من را انتخاب نکرد برای او و تیم آرزوی موفقیت دارم.

پایان پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید