چرا زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک مادران و کودکان را ندارند؟


مریم اردبیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا ورود بانوان با دوچرخه به پارک های مادر و کودک ممنوع است، گفت: برخی از پارک های بانوان ما مسیر دوچرخه سواری دارند اما پارک مادر و کودک کوچک است و پارک محله ای محسوب می شود. به همین دلیل تصمیم گرفته شد که موتورسیکلت و دوچرخه وارد این پارک ها نشود تا آسیبی به کودکان خردسال وارد نشود.

وی با اشاره به وجود پارک های دوچرخه برای بانوان، افزود: اما اگر محله ای داشتیم که بتوانیم در اطراف آن قسمتی ایجاد کنیم که بتوان دوچرخه را در آن دوچرخه سواری کرد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در دوره مدیریت جدید شهری برنامه جدیدی برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته شده است یا خیر؟ وی گفت: ارزیابی نیازهای همکاران زن با توجه به حضور و مطالبات آنان انجام شد که بر اساس رشد فردی بانوان در شهرداری تهران است. همچنین برنامه ریزی آموزشی، کسب مهارت و برنامه ریزی رویداد برای پیشرفت شغلی آنها وجود دارد.

اردبیلی در تشریح برنامه‌های توسعه فردی زنان شاغل در شهرداری تهران گفت: رشد فردی به معنای مهارت‌ها، توانایی‌ها و آموزش‌هایی است که یک زن می‌تواند به‌عنوان کارمند شاغل در شهرداری تهران یا مدیر احتمالی آینده برای استفاده در نقش اداری کسب کند. .

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درباره ارتقای شغلی کارکنان شهرداری تهران گفت: در این راستا به کسانی که به این پتانسیل دست یافته اند کمک خواهیم کرد تا سطوح بالاتری را طی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید