251 بازرس روزانه بازار کرمانشاه را زیر نظر گرفتند


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص نحوه نظارت بر بازار اظهار داشت: در مرداد ماه سال 1400 بر اساس قانون، کلیه عوارض از محل عرضه. و توزیع به نظارت در حوزه محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت منحصراً در حوزه کالاهای صنعتی مسئولیت‌هایی را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: اما از آنجایی که همه ما در قبال سفره و معیشت مردم وظایفی داریم، از یکشنبه گذشته سازمان سکوت از ستاد مرکزی استان تا شعب در مراکز عرضه، عرضه و بازرگانی؛ آنها شروع به نظارت بر کار کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت روزانه 51 تیم بازرسی با 251 بازرس در استان، گفت: از این تعداد 28 تیم در مرکز استان و 21 تیم در شهرستان ها هستند. . مسئول نظارت و بازرسی.

وی گفت: از یکشنبه گذشته تا امروز (یک هفته) بیش از 25 هزار بازرسی انجام شده و نزدیک به 2 هزار پرونده تخلف به سازمان زندان های کشور ارسال شده است.

دارابی خاطرنشان کرد: برای جلب رضایت حداکثری شهروندان از اجرای طرح تعدیل یارانه ها هماهنگی های لازم با اتاق اصناف و اصناف انجام شده است.

وی ادامه داد: به جز چهار بند اعلام شده از سوی دولت، هیچ یک از اقلام حق افزایش ندارند. مقداردر این راستا سازمان ها را ندارند سکوت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و اتاق اصناف بازرسی 24 ساعته جهت نظارت بر واحدهای صنفی.

محد دارابی: شرکت شهرهای صنعتی همچنین بر حفظ فعالیت واحدهای تولیدی متولی بخش عرضه و از این واحدهای تولیدی به مدت 12 ساعت تمرکز دارد.zersi این کار برای حفظ آرامش بازار انجام می شود.

پایان نامه / ص




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید