علاوه بر آیفون، محصولاتی مانند ایرپاد به پورت USB-C نیز مجهز هستند


هفته گذشته، مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، برای اولین بار اعلام کرد که آیفون با پورت USB-C در آینده عرضه خواهد شد. بلومبرگ بعداً این گزارش را تأیید کرد. اکنون Cu ادعا می کند که کوپرتینویی ها در حال دور زدن درگاه لایتنینگ در سایر محصولات خود از جمله ایرپاد هستند و از آنها استفاده می کنند. پورت USB-C دور می گردند.

مینگ چی کو در مورد اینکه چرا اپل بالاخره به درگاه USB-C در آیفون می رود، می گوید ظاهراً هدف اولیه این شرکت تولید یک تلفن همراه بدون پورت بود بسیار جاه طلب دست نیافتنی بود Kuo و چندین منبع دیگر قبلاً گفته بودند که اپل می خواهد اولین آیفون بدون درگاه تاریخی را در سال 2021 عرضه کند. اکنون، اگرچه چنین محصولی هنوز در حال آزمایش است، بعید به نظر می رسد که بتوانیم به این زودی ها آن را در بازار ببینیم.

USB-C با سایر محصولات اپل عرضه می شود

کو همچنین می گوید که تولید آیفون بدون پورت به دلیل محدودیت های فناوری های بی سیم و سیستم ناپخته Magos مشکلات بیشتری را به همراه خواهد داشت. این تحلیلگر اهل کوپرتینویی می گوید که کوپرتینویی ها علاوه بر گوشی هوشمند جدید، پورت USB-C را به سایر محصولاتی که در حال حاضر از درگاه لایتنینگ استفاده می کنند، بیاورند. این محصولات شامل ایرپاد، صفحه کلید جادویی، ترک جادویی، ماوس جادویی و باتری آیفون او هست.

صفحه کلید جادویی ماوس جادویی

مینگ چی کو هنوز تاریخ دقیق عرضه این دستگاه ها را اعلام نکرده است، اما می گوید باید منتظر رونمایی آنها در آینده نزدیک باشیم. در مجموع به نظر می رسد که طرفداران اپل پس از مدت ها بالاخره می توانند به یکی از درخواست های اصلی خود دست پیدا کنند.

هنگامی که فیل شیلر، معاون ارشد اپل، کانکتور لایتنینگ را در سال 2012 فاش کرد، به صراحت اعلام کرد که پورت آماده است. دهه آینده به یک شارژر استاندارد اپل تبدیل شوید. اکنون، یک دهه بعد، واقعاً زمان آن فرا رسیده است که از آن پتنت صرف نظر کنیم و به اپل اجازه دهیم از استاندارد جهانی‌تری پشتیبانی کند.



دیدگاهتان را بنویسید