شکستن رکورد درآمد ARM در سال مالی 2021


پردازنده‌های مبتنی بر ARM (ARM) اکنون نیروی مورد نیاز گوشی‌های هوشمند و بسیاری از گجت‌های الکترونیکی را تامین می‌کنند و تراشه‌های ساخته شده توسط MediaTek، Qualcomm، Apple و Samsung بر این معماری تکیه دارند. ساختار لوگو شامل هسته های محبوب است Cortex برای CPU و GPU Mali.

به گزارش گیزموچینا، لوگو ساعتی پیش گزارش عملکرد سال مالی 2021 خود را منتشر کرد و سرمایه گذاران را خوشحال کرد. آمارها نشان می دهد که درآمد و سود سالانه این لوگو در سال 2021 رکورد شکسته است. درآمد لوگو در سال مالی 2021 با 35 درصد رشد به 2.7 میلیارد دلار رسید.

طبق لوگو، شرکت موفق به ایجاد سود تعدیل شده 1 میلیارد دلاری (شامل EBITDA) شد که نشان دهنده رشد 68 درصدی نسبت به سال مالی 2020 است. به طور کلی، حاشیه سود تعدیل شده لوگو 37 درصد است.

در سال مالی 2021، ال شعار توانست با فروش مجوز معماری خود (در صورت عدم وجود علاقه) و افزایش درآمد خود به 1.13 میلیارد دلار، 61 درصد درآمد بیشتری کسب کند. به لطف راه حل های جدید، آرم ها مشتریان را بازتر کرده اند و شرکت ها اکنون می توانند مجوزهایی را برای استفاده از فناوری های لوگو به روش های مختلف خریداری کنند.

مقالات مرتبط:

درآمد حاصل از فروش مجوز (بهره مالکیت) با رشد 20 درصدی نسبت به سال قبل به 1.54 میلیارد دلار رسید تا رکورد جدیدی ثبت شود. تحلیلگران می گویند یکی از دلایل افزایش درآمد لوگو، رشد فروش گوشی های 5G است. همچنین تعداد تراشه ها ADAS و IVI در اتومبیل ها رایج تر می شوند و میکروکنترلرهای 32 بیتی گران تر می شوند.

مدیر عامل لوگو در نشست مالی با سرمایه گذاران اعلام کرد که تقاضا برای فناوری های لوگو بسیار زیاد است و قدرت اکوسیستم برای این معماری هرگز به این اندازه قوی نبوده است. او می‌گوید پلتفرم محاسباتی Logo “قدرت لازم را برای پیشرفت‌های جدید در رایانش ابری، سیستم‌های درون خودرو، اینترنت اشیا و متافورز فراهم می‌کند.”

دیدگاهتان را بنویسید