محمد بیجی: دولت سیزدهم سرعت خوبی در مقابله با کرونا داشت



یکی از اعضای سازمان بهداشت و درمان با قدردانی از عملکرد دولت در مدیریت کرونا، بر تداوم اقدامات پیشگیرانه در برابر این بیماری در کشور تاکید کرد.

فاطمه محمدی‌بیجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، با اشاره به عملکرد وزارت بهداشت در زمینه مدیریت کرونا، اظهار کرد: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم در مدیریت کرونا به‌ویژه در حوزه مقابله با کرونا بسیار خوب عمل کرد. حوزه کامل بودن مردم را واکسینه کنید

وی گفت: با توجه به پایین بودن آمار ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور، به لطف خدا روزهای سفیدی را سپری می کنیم، به همت حامیان سلامت؛ با تلاش این عزیزان و امنیت روحی و روانی که بزرگ شدند. در خانواده ها این روزها شاهد شکل گیری مشاغل جدید و احیای اقتصاد کشور هستیم.»

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به هشدار اپیدمیولوژیست ها (اپیدمیولوژیست ها) نسبت به تداوم کرونا در جهان، خاطرنشان کرد: اپیدمیولوژیست ها می گویند بحران کرونا ادامه دارد. بنابراین ساده‌سازی و عادی‌سازی در این حوزه ممنوع است و باید اقدامات پیشگیرانه را ادامه دهیم و نسبت به هر دو بیماری از مرز حساس باشیم. کلنی های بیماری باید در نقاط مختلف کشور شناسایی شوند و نباید اجازه دهیم که از این بیماری دور بمانیم زیرا در حال گذار به حالت سفید هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید