امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون اول است/ از فردا مسابقه داوطلبان آغاز می شود



داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تا پایان روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

با توجه به دندان های مارقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org موجود است و داوطلبان امکان استفاده از کارت را دارند. تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت برای تهیه نسخه چاپی و بازگشت به حوزه امتحانی مربوطه بر اساس آدرس و ساعت مشخص شده در کارت شرکت در آزمون، در آزمون شرکت کنید.

اطلاعات تکمیلی نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://www.sanjesh.org/FullStory منتشر شده است. aspx gid = 2 & id = 7658 لذا داوطلبان جهت کسب اطلاعات لازم در این خصوص این آگهی را با دقت مطالعه نمایند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در مجموع 647 هزار و 209 داوطلب (از جمله داوطلبان شرکت در گروه امتحانی دوم) برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال متقاضی هستند که از این تعداد 339 هزار و 906 داوطلب زن و مرد هستند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت کلیه مراحل بهداشتی در 186 شهر، 386 حوزه اصلی اقداماتی انجام شده است.

با توجه به اینکه 20 درصد معدل کارشناسی به عنوان تراز در نمره کل داوطلب و معدل کارشناسی و کاردانی به صورت متعادل اعمال می شود، لازم است داوطلبان احتیاط کنند. روی کارت ورود به جلسه یادداشت می کنند تا سریعاً معدل را در سایت سازمان سنجش ویرایش کنند.

مغایرت معدل اعلام شده توسط داوطلب با معدل درج شده در مقطع کارشناسی منجر به ابطال پذیرش در کد رشته داوطلب برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد می شود.بنابراین داوطلبان باید در این زمینه دقت زیادی داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید