بازگشت به آکادمی پرسپولیس/ پیشکسوت ناموفق در آستانه بازگشت! خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محسن خلیلی صبح دیروز به مدیریت آکادمی این باشگاه دستور داد تا محمد محمدی در سمت معاونت خود جلسه معارفه ای برگزار کند.

این موضوع باعث ناراحتی محمد بنجلی می شود تا جایی که پیشکسوت پرسپولیس پس از عدم حضور مجدد در آکادمی، با برخی از پیشکسوتان تماس می گیرد و تصمیم درویشی را به اطلاع آنها می رساند.

این موضوع باعث می شود تا پیشکسوتان پرسپولیس با درویش تماس های مکرری داشته باشند و انتخاب محسن خلیلی را زیر سوال ببرند زیرا او نمی خواهد از پیشکسوتان در کادر مربیگری تیم های اصلی استفاده کند.

درویش تحت فشار عدم نتیجه گیری تیم اصلی، با حملات فراوان پیشکسوتان تصمیم به تغییر حکم خلیلی گرفت، اما از همه مهمتر مدیرعامل پرسپولیس با وجود اختلاف نظر او و محمد محمدی با محمد بنجلی. او برنامه ریزی می کند و تصمیم می گیرد که او را به عنوان مدیر آکادمی منصوب کند.

حضور بنگالی در آکادمی این باشگاه به دلیل این واقعیت است که او در گذشته این تجربه را داشته است، اما قرمزها در دوره مدیریت او در سطح پایه ضعیف عمل کرده اند و هیچ محصولی از آکادمی باشگاه به جز این تیم به تیم اصلی اضافه نشده است. مهدی عبدی. .

محمدی که مخالف تصمیم دراویش است ظهر امروز با خلیلی دیداری ترتیب داد تا او بار دیگر از برنامه های خود دفاع کند و خلیلی را به مدیریت آکادمی باشگاه بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید