30 هزار عنوان کتاب از 24 کشور در بخش خارجی نمایشگاه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل جانعلی پور مدیر کمیته ناشران خارجی گفت: علاوه بر قطر که به عنوان مهمان ویژه در این دوره از نمایشگاه با جمعی از ناشران حضور دارد، آثار مکتوب ناشران از ۲۴ کشور جهان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موجود است.

اکنون انبار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار 167 ناشر را در خود جای داده است و 30 هزار عنوان کتاب وارد فضای انبار شده است که بخش بزرگی از این اقدام به همت همکاران ما در فرآیند ترخیص کالا از گمرک انجام شده است.

وی افزود: این 30 هزار آدرس از کشورهای انگلستان، استرالیا، هلند، آمریکا، آلمان، اسپانیا، سوئیس، هند، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی، سوریه، لبنان، پاکستان، تونس، عراق، کویت است. و بحرین.” عمان، مصر، صربستان، آذربایجان و افغانستان.

کسب و کار 167 ناشر خارجی واقع در ایست تراس

اسماعیل جانعلی پور گفت: حدود 167 ناشر لاتین و عربی در بخش ناشران خارجی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دو سالن مجزا در بالکن شرقی مصلای امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت و گفت: امسال 66 غرفه به زبان های لاتین و عربی برگزار می شود. تخمین زده می شود که تا کنون حدود 30 هزار جلد کتاب در این بخش نگهداری شود.

وی ادامه داد: این فهرست در دست مطالعه است و ممکن است این آمار تا برگزاری نمایشگاه در 22 اردیبهشت افزایش یابد. غرفه طراحی اعطا کردن او در این دوره بیش از گذشته هیجان زده و پرانرژی است.

مدیر کمیته و دبیر کمیته ناشران خارجی اعطا کردن ایران با اشاره به اینکه علاقه جدی به نهضت ترجمه در قالب طرح کمک مالی یکی از اصلی ترین فعالیت های نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود، خاطرنشان کرد: با نگاهی به سال های فعالیت دبیرخانه. اعطا کردن ایران ثبت و پشتیبانی ۴۱۵ کسب و کار طراحی غرفه اعطا کردن او در این دوره از نمایشگاه بیش از پیش پرشور و پرانرژی است. ایجاد فضای متفاوت برای اعطا کردن ایران در این دوره از نمایشگاه رویدادهای مهم، گفتگو با صاحبان و ایجاد قابلیت های خوب برای توسعه و تقویت ترجمه آثار شگفت انگیز و ارزشمند ایرانی از برنامه های دبیرخانه کل پروژه برگزار می شود. اعطا کردن ایران است.

جان علیبور گفت: کیوسک کجاست؟ اعطا کردن در بخش بین المللی واقع در طبقه اول شبستان اصلی و محل برگزاری رویدادهای فرهنگی مربوط به اعطا کردن خواهد بود.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تا 31 فروردین 1401 در تهران در دو بخش شخصی در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برپاست.

دیدگاهتان را بنویسید