جزئیات بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس / دروازه بان تیم ملی آزاد است! خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس دو فصل بیشتر طول نکشید. بیرانوند که در تابستان 1399 به آنتورپ پیوست، پس از پشت سر گذاشتن دوران ناموفقی در این تیم، ترجیح داد برای کسب تجربه ای جدید به صورت قرضی راهی تیم بووه پرتغال شود.

بیرانوند که با هدف بازی مستمر راهی لیگ پرتغال شده بود، روی نیمکت بوآویستا نیز دروازه بان شد و در یک فصل تنها 9 بازی برای این تیم انجام داد تا آرزوهای او برای درخشش در فوتبال اروپا بسیار کوتاه باشد.

در پایان این فصل در پرتغال، باشگاه بواویستا حاضر نشد بند یک میلیون یورویی قرارداد بیرانوند را فعال کند تا دروازه بان ایران به آنتورپ بازگردد. او در عین حال بار دیگر باشگاه پرسپولیس را مشتری جدی دید.

بیرانوند که برای یک فصل دیگر با آنتورپ قرارداد بسته است، اعلام کرد که ترجیح می دهد در جام جهانی به تیمش برود. در عین حال؛ چه تیمی بهتر از پرسپولیس که مشتری بیرانوند است و می تواند برای بازپس گیری جایگاهش در تیم ملی (که بعد از حضور در اروپا به سایر دروازه بانان تیم ملی اعطا کرد) بازی کند.

البته گفته می شد که باشگاه آنتورپ برای انتقال بیرانوند به پرسپولیس ابتدا یک میلیون و سپس 700 هزار یورو برای تاییدیه درخواست کرده است. اندکی بعد اعلام شد که آنتورپ با پرداخت کمتر از این مبلغ برانوند را به پرسپولیس واگذار کرده است.

این در حالی است که رسانه های بلژیکی اعلام کردند که انتقال برانوند از آنتورپ هزینه ای برای پرسپولیس ندارد. با این حال آنتورپ از مبلغ باقی مانده قرارداد بیرانوند که مبلغ زیادی به نظر می رسد چیزی به این دروازه بان پرداخت نخواهد کرد.

سایت خبری nieuwsblad با انتشار این خبر نوشت: شاید قبلا او را فراموش کرده باشید اما علیرضا بیرانوند (29 ساله) معمولا تابستان امسال به آنتورپ باز می گردد. این دروازه بان ایرانی با بواویستا قرارداد بسته است که از گزینه خرید یک میلیونی خود استفاده نکرد. یورو اما چشم انداز بازگشت دروازه بان وجود ندارد هدف آنتورپ است “او در آستانه امضای قرارداد با باشگاه سابقش پرسپولیس است”.

در این گزارش آمده است: «پرسپولیس مجبور نیست هزینه انتقال برانوند را بپردازد، اما اینکه دستمزد بالای او (و مبلغ کلان قراردادش) از دست خواهد رفت، برای آنتورپ مثبت است.

جزئیات بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس / دروازه بان تیم ملی آزاد است!

در همین رابطه «دیوید ون دن بروک» روزنامه نگار بلژیکی به خبرنگار مهر گفت: زمان عقد قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس نزدیک است و حتی احتمال دارد امروز چهارشنبه این قرارداد امضا شود.

دیدگاهتان را بنویسید