آخرین رکوردهای ایران را در این کتاب بخوانید


به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا، کتاب 1400 رکورد ایران در تالار اهل غلام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

هادی رضایی، رئیس کمیته رکوردهای ملی ایران در حاشیه این مراسم گفت:لوگو وی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری توانا گفت: ثبت نام در دنیا فقط با موسسه است گینس گفته می شود: گینس در ایران نماینده ای ندارد. به همین دلیل رکورد زدیم گینس ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

اشاره کرد که ما اکثروی افزود: رویدادهای ورزشی و غیرورزشی ایران مانند بلندترین برج ایران و بلندترین پرچم را ثبت کردیم و افزود: در ایران در این زمینه خلأ وجود داشت و لازم بود اکثرشناسایی، طبقه بندی و ثبت ایران.

رئیس کمیته رکوردهای ایران با بیان اینکه این کمیته دارای مجوز از وزارتخانه های ورزش، فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: کتاب رکوردهای ایران مشتمل بر 18 فصل است که 17 فصل آن شامل سوابق ورزشی، فرهنگی و هنری است. البته برخی از رکوردداران فعلی در گروه ها، به عنوان مثال، 1600 نفر طناب به طور همزمان.

او از رکورد خارج شده است ضبط کننده ها وی ضمن خیر مقدم به ایرانیان گفت: جلد اول کتاب منتشر شده است و جلد دوم کتاب در پایان امسال منتشر می شود و اردیبهشت ماه آینده با جلد دوم در نمایشگاه خواهیم بود. این کتاب با ثبت حدود 700 رکورد ایرانی از سال 1370 تا 1378 با قیمت 490 هزار تومان با 20 درصد تخفیف عرضه می شود.

پایان پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید