برترین های ورزشی استان قم معرفی شدند


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نقاشی سوارکاری شب گذشته همزمان با هفته فرهنگ پهلوانی با حضور ابراهیم صنیع خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان، حجت الاسلام علی عهدی مدیر فرهنگی استان برگزار شد. امور وزارت جوانان و ورزش، انجمن ورزش قم و خبرنگاران ورزشی.

صانعخانی در این مراسم گفت: ترویج مرام پهلوانی باید یکی از اهداف مهم ورزشکاران ما باشد و هیئت های ورزشی باید ورزش قهرمانی را در مناطق کم برخوردار و محروم ترویج دهند.

این مراسم به همت معاونت توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استانداری قم، جمعیت هلال احمر، بسیج ورزشکاران، شهرداری قم و اتحادیه پیشکسوتان ورزش برگزار شد. شورای زورخانه ای و پهلوانی قم.

در این مراسم در انتخابی هیئت های ورزشی هیئت های کشتی فرنگی و بدمینتون به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در انتخابی هیات های ورزشی نیز هیات های کشتی فرنگی و بدمینتون اول تا سوم شدند. به ترتیب مقام سوم و در انتخاب بهترین ورزشکاران علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران. علی رضا نجاتی ملی پوش کشتی فرنگی ایران و فاطمه خلیلی دروازه بان تیم هندبال ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

نظرسنجی انتخاب رشته های ورزشی برتر قم در سال 1400 شمسی توسط کارشناسان و خبرنگاران ورزشی استان قم انجام شد و در پایان این مراسم از خانواده ورزشکاران و مربیان تاثیرگذار قم در رشته های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/ 78030




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید