راه اندازی موزه مجازی اینتل؛ 50 سال فناوری های اینتل را مرور کنید


اینتل از راه اندازی موزه مجازی خود خبر داد که اکنون در دسترس بازدیدکنندگان است. این موزه بیش از 50 سال از تاریخ این شرکت را به نمایش می گذارد و می توانید با اتصال به اینترنت از خانه یا هر جایی به آن دسترسی داشته باشید.

به گفته Tomshardware، اینتل به مناسبت افتتاح موزه مجازی خود توییت کرد و به کاربران توصیه کرد فضای آن را کشف کنند و نگاهی به واحد تولید تراشه این شرکت بیندازند. این بخش تنها یکی از بسیاری از ماژول هایی است که می توان از آن برای به دست آوردن اطلاعات جالب در مورد اینتل استفاده کرد.

موزه مجازی اینتل

اینتل همچنین یک ویدیوی یک دقیقه ای را در توییتر منتشر کرد که تجربه بازدید از موزه مجازی این شرکت را معرفی می کند. اگر به آنچه در این ویدیو می بینید علاقه مند هستید، می توانید با یک کلیک به کل محیط موزه دسترسی داشته باشید.

اینتل به جای ایجاد یک تجربه موزه مجازی سفارشی شده، از تیم خدمات نقشه خیابان گوگل خواست تا به موزه سانتا کلارا بروند و یک تجربه تور مجازی طراحی کنند.

موزه مجازی اینتل

بازدیدکنندگان مجازی از موزه اینتل می توانند اینجا بر روی طبقه مقابل خود کلیک کنند. همچنین می توانید از چرخ ماوس برای بزرگنمایی در مناطق مورد نظر استفاده کنید. وقتی موضوع جالبی دیدید، روی Exhibition Center کلیک کنید. سپس یک پنجره جدید با ترکیبی از متن، ویدئو، مدل سه بعدی و پیوندهای مرتبط ظاهر می شود که می توانید برای اطلاعات بیشتر از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال، در نزدیکی گالری طراحی تراشه قدیمی موزه، نماد پخش ویدیو در بخش نمایش داده می شود. با کلیک بر روی این آیکون یک ویدیوی چهار دقیقه ای با دو پاراگراف متن با موضوع طراحی تراشه نمایش داده می شود.

موزه مجازی اینتل

مقالات مرتبط:

به طور کلی با توجه به اینکه اینتل یکی از غول های فناوری به خصوص در زمینه کامپیوترهای شخصی است، تجربه موزه مجازی این شرکت کمی ناامید کننده به نظر می رسد. این تجربه احتمالاً بسیار شبیه به سی دی های چند رسانه ای است که اکنون در سال 2022 در دسترس هستند. برای کشف موزه مجازی اینتل، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید