شکایت باشگاه پرسپولیس از رئیس شورای فوتبال تبریز و سه مدیر تراکتورسازی


شکایت باشگاه پرسپولیس از رئیس شورای فوتبال تبریز و سه مدیر تراکتورسازی

باشگاه پرسپولیس به دلیل برهم زدن نظم و تشویش اذهان عمومی از رئیس هیئت فوتبال تبریز و مدیران باشگاه تراکتورسازی شکایت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، همچنان در شوک وقایع ورزشگاه یادیگر امام، حملات وحشیانه، توهین ها و سنگسارها به سر می بریم، اما متاسفانه برخی به جای ایستادن در مقابل این پدیده، به نوعی با سخنان خود و اعمال و یا به دنبال تطهیر. اتفاقی که افتاده یا قصد دارند مطالب را به گونه ای دیگر مطرح کنند و خواسته یا ناخواسته آنها را همراهی کنند.

بر این اساس و با توجه به اظهارات صورت گرفته باشگاه پرسپولیس شکایت خود را برای رسیدگی انضباطی و اخلاقی به فدراسیون فوتبال ارائه می کند.

در همین راستا جواد شیکلانی، رئیس شورای فوتبال تبریز از معاونت تخلفات، میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه الجرار، کاظم محمودی، مدیر تیم و ناصری به کمیته اخلاق شکایت کرد. معاونت فرهنگی تراکتور برای نشر اکاذیب.

اظهارات کذب در زمان هرج و مرج، ناامنی، فحاشی و توهین به پرسپولیس و فراتر از آن، حمله به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با سنگ و موارد دیگر، نقض قوانین فوتبال و قوانین اخلاقی فیفا و عدم امکان اعمال قانونی صورت گرفته است. پروتکل ها بازی هایی مانند حضور مربی در رختکن و موارد دیگر، نبود شرایط مناسب برای شروع و پیگیری بازی، بازی توسط داور قطع شد و داور شروع مجدد بازی را اعلام نکرد. این یک فرض انکارناپذیر از این مسابقه است که در تصاویر تلویزیونی ظاهر شد، زیرا ناظر مسابقه به صراحت در مورد آن صحبت کرد.

ما به مردم و فرهنگ استان آذربایجان شرقی غبطه نمی خوریم، با مقصران و معدود تماشاچیانی که بیانگر اندیشه و فرهنگ این خطه نیستند، طرف هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید